Peugeot změnil logo a hýří sebevědomím

Tagy:  Peugeot, nové logo, lev, moderní, 308

Sponzorované odkazy:

Peugeot změnil logo a hýří sebevědomím

Novou kapitolu své historie chce začít psát nejstarší stále fungující automobilová značka na světě. Peugeot představil nové logo, spustil nový web a má velké plány.

Znak s impozantní lví hlavou je od roku 1850 jedenácté logo a má představovat výraznější styl, kvalitu a eleganci.Stávající design lva přitom značka používala od roku 2010. „Poté, co Peugeot v posledních deseti letech kompletně obnovil svou modelovou řadu, ve stejném duchu modernizuje i logo,“ vysvětluje výrobce. V letošním roce se totiž na trh chystá nová produktová řada, jejímž prvním zástupcem bude nový Peugeot 308. Míří k bezemisní mobilitě.

Hrdý lev v novém logu má spojovat historii a modernost. „Značka se s ním vydává dobýt nová teritoria, urychlit svůj mezinárodní růst, exportovat francouzský styl, know-how i eleganci,“ nešetří ambicemi automobilka. Podle Peugeotu se přitom nové logo neomezuje jen na vizuální identitu. Přináší s sebou hlubší změnu – změnu postoje, nový stav mysli, nový životní styl.

Značka se přitom může pyšnit úspěchy – jsou to tituly Mezinárodní dodávka roku pro Peugeot e-Expert v roce 2021 a pro Peugeot Partner v roce 2019. Autem roku se za poslední dekádu staly Peugeot 308 v roce 2014, Peugeot 3008 o tři roky později a Peugeot 208 opět po třech letech. Nelze opomenout ani elektrifikovanou řadu osobních i lehkých užitkových aut.

Peugeot zároveň spouští nové webové stránky, které fungují jako online prodejna. Jejich hlavními devizami jsou jednoduchost, efektivnost a intuitivní ovládání. Vizuální a grafické aspekty zaujmou a web umožňují vše, co reálný showroom. Zájemce se může ve virtuálním prostoru seznámit s vozem, nakonfigurovat si ho dle přání, uzavřít prodejní smlouvu, zajistit si financování, vyřešit odkup staršího vozu a podobně. Jen za volant se skutečně posadí až za nějaký čas.

Ostatně i klasické kamenné showroomy projdou proměnou, zákazníci se v nich setkají nejen s nablýskanými novými vozy, ale také s řadou zajímavých vizuálních podnětů a pocítí rychlost přechodu k novým zdrojům energie.

Peugeot zároveň spouští novou mezinárodní kampaň „THE LIONS OF OUR TIME“, kterou cílí na své zákazníky, ale nejen na ně. Automobilka motivuje nejen motoristickou veřejnost, aby lidé přebrali kontrolu nad tím nejcennějším, tedy nad časem a proměnili ho na kvalitní, obohacující chvíle plné zážitků. A protože kontakt motoristy a značky nelze zúžit na prodejní místa a web, přichází značka i s novou lifestylovou kolekci, která je prý jednoduchá, atraktivní a kvalitní. „Tvoří ji oblečení, kožené zboží, módní doplňky, elektronika, předměty pro stolování, kancelářské potřeby, miniatury… celý vesmír Peugeot, který ladí s novou identitou,“ uvádí značka.

Nové logo v letošním roce už představila i konkurence, konkrétně Kia, General Motors. Dacia, něco nového zřejmě chystá i Renault a spekuluje se o tom, že změnu plánuje i mladoboleslavská Škoda Auto. Je to přitom jen několik měsíců od chvíle, kdy svá loga více či méně inovovaly také Toyota, Nissan, BMW, Opel či Volkswagen.

Znak s impozantní lví hlavou je od roku 1850 jedenácté logo a má představovat výraznější styl, kvalitu a eleganci. Foto: P Automobil ImportZnak s impozantní lví hlavou je od roku 1850 jedenácté logo a má představovat výraznější styl, kvalitu a eleganci. Foto: P Automobil Import Znak s impozantní lví hlavou je od roku 1850 jedenácté logo a má představovat výraznější styl, kvalitu a eleganci. Foto: P Automobil Import

Článek Peugeot změnil logo a hýří sebevědomím byl publikován 2. března 2021 v 00.00 v rubrice Informace, Novinky a Značky aut. Autorem článku je . Pro diskusi slouží komentáře (0).

Prosím čekejte ...
Prosím čekejte ...

Podobné články

Prosím čekejte ...