Infiniti M - postrach konkurence?
Sponzorované odkazy:
Nové Infiniti M přichází na český trh a chystá zde rozvířit stojaté vody na poli luxusních sedanů. Vůz značky Infiniti je u nás stále více vídaný, zejména díky SUV Infinity FX. Sedan stejnojmenné značky zachovává oblé a vlnité křivky, které jsou pro Infiniti tradiční. Střecha zvolna klesá k zádi až k víku kufru. Tato linie má nejen estetický význam, ale dává vozu také vynikající aerodynamické vlastnosti, které jsou jedny z nejlepších ve své třídě.
Pod vnějším vzhledem modelu Infiniti M se skrývá prostorný interiér. Na zadních sedadlech mohou pohodlně sedět tři dospělé osoby. Důraz je samozřejmě kladen na řemeslné zpracování použitých materiálů. Vrcholem jsou pak semianilínová kožená sedadla a dřevěné obklady s povrchem z práškového stříbra.
Technologie
Infiniti M je možné volit s nejnovějšími prvky aktivní bezpečnosti. Jedná se například o sledování slepého úhlu (Blind Spot Intervention), který řidiče upozorní na jiné vozidlo ve slepém úhlu. Když systém pomocí čidel zjistí jiné vozidlo, pomůže řidiči selektivním přibrzděním bezpečně se vrátit do středu pruhu. Nejedná se tedy pouze o klasický sdělovač, ale komplexní systém ochrany. Dalším pomocníkem je asistent kontroly vzdálenosti DCA (Distance Control Assist) a systém prevence vyjetí z pruhu LDP (Lane Departure Prevention), který rozpozná neúmyslný odklon od přímého směru a automaticky pomůže řidiči vrátit se zpět do středu jízdního pruhu. Pro komfortní cestování je Infiniti M vybaveno systémem aktivního potlačení hluku ANC (Active Noise Control), který zajišťuje jedinečnou izolaci interiéru od okolního světa. Systém také potlačuje nežádoucí zvuky motoru o nízkých kmitočtech.
Výbava
Infiniti M má několik stupňů výbavy. Základní, GT, GT Premium, S a S Premium. Již základní bohatá výbava obsahuje například sedmistupňovou automatickou převodovku, systém monitorování tlaku v pneumatikách, 6 airbagů, aktivní opěrky, dešťový a světelný senzor, tempomat, volič jízdního režimu (normální, ekonomický, sportovní a režim sníh), parkovací čidla se zadní kamerou, Bluetooth, dvouzónová adaptivní klimatizace, střešní okno, dvojitá skla, CD/MP3/WMA audio soustava se šesticí reproduktorů a konektory USB/iPod/RCA, vyhřívaný volant, elektricky nastavitelné sedadla řidiče a spolujezdce v deseti směrech, osmnáctipalcová kola z lehkých slitin, bi-xenonové světlomety, zadní světla LED a mnoho dalšího. To vše za cenu 1 320 000 Kč s DPH (obsahuje zážehový motor M37). Vznětová verze je o 25 000 Kč dražší.
Pohled pod kapotu
Oba motory jsou šestiválcové DOHC se sedmistupňovou automatickou převodovkou a s pohonem zadních kol.
Motory |
M37 AT
|
M30d AT
|
Typ paliva |
Benzin
|
Diesel
|
Zdvihový objem [cm3] |
3696
|
2993
|
Převodovka |
7A
|
7A
|
Výkon [kW/min-1] |
235 / 7000
|
175 / 3750
|
Točivý moment [Nm/min-1] |
360 / 5200
|
550 / 1750
|
Zrychlení 0–100 km/h [s] |
6,2
|
6,9
|
Max. rychlost [km/h] |
250
|
250
|
Kombinovaná spotřeba [l/100 km] |
10,2
|
7,5
|
Článek Infiniti M - postrach konkurence? byl publikován 11. ledna 2011 v 00.00 v rubrice Auta. Autorem článku je Pavel Mach. Pro diskusi slouží komentáře (0).
Podobné články
- Infiniti Essence – vůně luxusního supersportu 20.04.2009 08.32
- Infinity FX - SUV z Japonska 25.10.2010 00.00
- Infiniti Q50: Dravý sedan, který vyčnívá z řady 03.04.2014 00.00
- Výročí: Honda vyrobila sto milionů vozů 12.01.2017 00.00
- Genesis G90: Sebevědomý průkopník 06.01.2016 00.00
Top 10
- Volkswagen Golf 6 – lepší vrabec v hrsti...
- Vyhřívané autopotahy: příjemné, ale nebezpečné
- Co je potřeba pro správné zapojení autorádia?
- Koncept Think Blue od VW: Jezděte levněji!
- Nová Škoda KAROQ odhalena
- Škoda 100
- Ofuky oken a homologace
- Zámek řadicí páky: Problém pro zloděje
- Kia Sorento uspěla v soutěžích Red Dot a iF Design Awards
- S očistou vozu vám pomohou chytré nanotechnologie
Tagy
autopůjčovna VW autoservis Povinné ručení Škoda Renault Ford pneumatiky zimní pneu