Hyundai i10 – malý nástupce Hyundaie Atos

Tagy:  Hyundai i10, Hyundai i20, Hyundai i30, Hyundai i 10, Hyundai i.10, Hyundai i10 test, Hyundai i10style, Hyundai i10 automat

Sponzorované odkazy:

Hyundai i10 – malý nástupce Hyundaie Atos
Hyundai i10Hyundai i10

Hyundai i10 je prozatím nejmenší model automobilky Hyundai, který má nový vylepšený „íčkový“ název. Tento model je nástupcem již staršího zaběhnutého vozu Hyundai Atos. Uvidíme, jak se tomuto prckovi bude na našem českém trhu dařit v boji konkurenčních značek.

Vzhled

Zajímavým počinem u nového vozu je jeho podvozek, jehož platforma vychází z úplně nové generace vozu Kia Picanto. Z tohoto důvodu se nemůžete vůbec divit, že vnitřní prostor je téměř totožný se zmíněným modelem.

Hyundai i10 – zadní pohledHyundai i10 – zadní pohled

Celková délka čtyřmístného vozu Hyundai i10 je přesně 3565 mm, na šířku má 1595 mm a na výšku 1540 mm, rozvor čtrnáctipalcových kol v této kategorii je výjimečně dlouhý, činí 2380 mm. Výrobci schválně kola o malinko posunuli více do boků, aby bylo co nejvíce místa uvnitř vozu a pro nákladový prostor, což se povedlo uskutečnit. Objem zavazadlového prostoru je rovných 225 l.

Interiér a výbava

Interiér vozu je na dobré úrovni, sice působí trošičku lacině, ale smysl pro tvary a design se nedá zapřít v porovnání s jinými vozy této třídy. Kvalita zpracování vnitřních materiálů by měla být také dobrá. V základní výbavě automobilu najdeme klimatizaci, čtyři airbagy, elektricky ovládaná okna, mírně tónovaná skla včetně posilovače řízení a také CD přehrávač se šesti reproduktory, který je dokonce schopný přehrávat hudbu ve formátu MP3. Za příplatek si také můžete z nabídky vybrat čtyřstupňovou automatickou převodovku, prosklenou střechu nebo metalický lak. Výbavy jsou celkem tři – Classic, Comfort a Style. Cena se pohybuje ve všech verzích nad 230 000 kč.

Hyundai i10 – interiérHyundai i10 – interiér

Motory

Na českém trhu máte k dispozici výběr ze dvou zážehových motorů o objemu 1.1 l s výkonem 49 kW anebo 55 kW s maximálním točivým momentem 99 Nm. Zrychlení automobilu z 0 na 100 km/h se pohybuje kolem 15,5 s. V budoucnu by se automobil měl dát pořídit také se tříválcovým turbodiselem 1.1 CDRi, který je používán u automobilu Kia Picanto. V budoucnu by se měla škála motorů ještě zpestřit jak u benzínových variant, tak také u variant naftových.

Článek Hyundai i10 – malý nástupce Hyundaie Atos byl publikován 16. dubna 2009 v 08.40 v rubrice Auta. Autorem článku je Olga. Pro diskusi slouží komentáře (0).

Prosím čekejte ...
Prosím čekejte ...

Podobné články

Prosím čekejte ...