Maybach 62S Landaulet
Sponzorované odkazy:
Po měsících spekulací a nejistoty, zda-li spatří koncept Maybach Landaulet znovu světlo světa, se zjevil na Motor Show v Dubaji jako démon. Majestátní návrat oblíbeného vozu z první poloviny 20. století se stal skutečností. Základem je parádní model 62S, který má pod kapotou přeplňovaný vidlicový dvanáctiválec o objemu šest litrů. Ten má výkon 450 kW, což jistě bude k pořádnému vzduchovému víru stačit.
Design
Landaulet spoléhá na klasiku, tedy žádné novoty nebudou. Vývojáři automobilky použili při konstrukci Landauletu jako základ model 62S. Shrnovací střecha se stahuje za zadního sedadla elektricky, poté ale musí být ručně překryta speciálním pouzdrem. Otevřená část vozu začíná za předními sedadly, kde je i výsuvná přepážka, která odděluje prostor pro pasažéry a řidiče. Řidičova kabina vpředu je celá v černé kůži a obsahuje doplňky, které se neobvykle lesknou. Kontrast tvoří zadní část, která je celá bílá. Bíla je kůže, látka a dokonce i velurové koberce na podlaze. Doplňky v interiéru mohou být dozdobeny zlatými prvky. Zadní sklápěcí křeslo a inteligentní systém držáků skleniček, pohárů a lahví na víno, to je jen zlomek toho, co Maybach 62S Landaulet nabízí. Mimo jiné najdete ve voze DVD a CD přehrávač s automatickým měničem disků a chladničku. A co je nejlepší, všechny funkce auta můžete ovládat hlasově pomocí systému Linguatronic. Venkovní lak Maybachu 62S Landaulet je zářivě bílý a honosně se vozí na dvacetipalcových kolech.
Motor a jízdní vlastnosti
Pod kapotou zůstávvá stejný motor jako u 62S. Je to tedy přeplňovaný dvanáctiválec o objemu 5980 cm3 a výkonu 450 kW při 4800 ot./min. Točivý moment 1000 Nm při 2000 ot./min zpracovává pětistupňová automatická převodovka. Landaulet je nabitý všemožnými elektronickými systémy pro maximální pohodlí při jízdě. Elektronické odpružení pneumatik má na starost Airmatic DC. Brzdný systém je složený z pěti různých komponentů, které byly všechny vyvinuty firmou Mercedes-Benz.
Shrnutí
Maybach 62S Landaulet je automobil, který bude v příštím roce vyroben v exkluzivní sérii dvaceti kusů. Samozřejmě všechny v maximální možné výbavě, jak je u limuzín Maybach zvykem. Když se přeci jen rozhodnete mít Landaulet doma v garáži, bude vás stát 900 tisíc Euro. Oproti modelu 62S je to rozdíl, protože ten pořídíte za 524 tisíc Euro. A jízda sluncem bohatých, jak byl Landaulet nazván, může začít.
Článek Maybach 62S Landaulet byl publikován 7. října 2008 v 21.34 v rubrice Auta. Autorem článku je Jan Topinka. Pro diskusi slouží komentáře (0).
Top 10
- Volkswagen Golf 6 – lepší vrabec v hrsti...
- Nová Škoda KAROQ odhalena
- Zámek řadicí páky: Problém pro zloděje
- Jawa 350
- Koncept Think Blue od VW: Jezděte levněji!
- Vyhřívané autopotahy: příjemné, ale nebezpečné
- Kia Sorento uspěla v soutěžích Red Dot a iF Design Awards
- Co je potřeba pro správné zapojení autorádia?
- Levná autopůjčovna s dobrými podmínkami v Ostravě
- Ofuky oken a homologace
Tagy
autopůjčovna VW autoservis Povinné ručení Škoda Renault Ford pneumatiky zimní pneu