Mitsubishi Lancer

Tagy:  Mitsubishi Lancer, Lancer Evolution, Lancer Sportsedan, Evo

Sponzorované odkazy:

Mitsubishi Lancer

První Lancer se dostal na svět roku 1973 a od té doby je v automobilce Mitsubishi jedním z nejoblíbenějších vozů, ne-li vůbec nejoblíbenějším. Mitsubishi Lancer je inspirován dlouholetými úspěchy ze světových rallye. Je vytvořen tak, aby obstál v těch nejnáročnějších podmínkách každodenního provozu. Nový Lancer je moderní vůz pro celou rodinu i pro milovníky rychlé jízdy. A navrch je dodávám s opravdu bohatou výbavou.

Mitsubishi Lancer Evo

Žraločí tlama

Vyvojáři Mitsubishi model od modelu odstraňovali chyby a tím vytvářeli další Lancer vždy o něco lepší. Přední část karosérie se žraločí tlamou, jak jí v Mitsubishi nazvali, vystouplou střední částí a mírně zapuštěnými reflektory přiláká oko každého. Ostré rysy plynule přecházejí ve vysoké boky a zavazadlový prostor. Při pohledu z strany má Mitsubishi Lancer klínovitý tvar, který naznačuje stálý pohyb kupředu. Lancer není ledajaký vůz, je to šelma připravená kdykoli vyrazit brázdit silnice.

Mitsubishi Lancer

Interiér

Lancer na první pohled klame. Jeho štíhlý zevnějšek skrývá prostornou kabinu pro pět pasažérů. Materiály použité ve vozu vypadají skvěle a výborně padou k charakteru automobilu. Velký LCD monitor uprostřed na palubní desce podává řidiči důležité informace o vozu. Díky své velikosti je velmi dobře čitelný.

Interiér

Bohatá výbava

Lancer je až po okraj nadupaný novými technologiemi. Je vybaven kompletní sadou bezpečnostních prvků jako jsou ABS, EBD – rozdělovač brzdné síly, M-ASTC – stabilizační trakční systém a AFS, což je systém adaptivních předních halogenových světlometů umožňující řidiči dobře vidět do bočních prostorů před vozidlem, jež jsou běžnými světlomety nedostatečně osvětleny. Další prvky výbavy jen zmíníme. Je to například zvukový systém RockFord Fostage, navigace MMCS, dešťový senzor, bezklíčkový vstup a startování, bluetooth a mnoho dalších vychytávek.

Motory

V nabídce jsou čtyří benzínové motory 1.5 MIVEC s manuální převodovkou, 1.5 MIVEC s automatem, 1.8 MIVEC opět s manuální a 1.8 MIVEC s bezstupňovou automatickou převodovkou. Dále je v nabídce jeden naftový a to 2.0 DI-D. Tohle jsou motory pro Lancer Sportsedan. A teď přidáme motory pro Lancer Evolution. Jsou tři a všechny jsou zážehové. Prvním je 2.0 MIVEC Turbo GSR s manuálním řazením, druhý také 2.0 MIVEC Turbo GSR s dvojspojkovým automatem a poslední je 2.0 MIVEC Turbo MR také s dvojspojkovým automatem. Všechny tři motory mají výkon 217 kW.

Shrnutí

Mitsubishi Lancer uchvátí svým designem. Sériově se tedy vyrábí ve verzi Sportsedan a Evolution, která je hodně sportovní. A teď zmínit to nejdůležitější, cena nejslabšího modelu Sportsedan je něco málo přes půl milionu. Naopak všechy Eva s dvoulitrovými motory se pohybují kolem 1,2 až 1,4 milionu.

Článek Mitsubishi Lancer byl publikován 9. září 2008 v 10.00 v rubrice Auta. Autorem článku je Jan Topinka. Pro diskusi slouží komentáře (0).

Prosím čekejte ...
Prosím čekejte ...

Podobné články

Prosím čekejte ...