Volkswagen Polo
Sponzorované odkazy:
Volkswagen Polo je druhý nejmenší vůz od Volkswagenu. Patří do nižší střední třídy. Polo už na první pohled dává najevo, že se budete moci tešit na dynamickou jízdu. Tento sportovně laděný vůz s atraktivním designem, bohatou výbavou a až neuvěřitelně prostorným interiérem je vohdný do města i na jízdu mimo něj.
Sportovec tělem
Designově přesně zapadá do směru, který si wolfsburská automobilka zvolila. Nepřekvapuje extravagantností, ale rozhodně není nezajímavým vozem. Výrazná maska chladiče ve tvaru písmene V zdůrazňuje identitu Pola. Sportovní dojem celého předku auta podtrhují halogenové světlomety. Musím upozornit na jeden detail a tím jsou dokonale aerodynamicky uzpůsobená zpětná zrcátka. Polo působí jako sebevědomé auto i zezadu. Kruhový tvar zadních světlometů harmonicky zapadá do dravosti vozu.
Neskutečný prostor
Interiér Pola se nese duchu komfortního zpracování. Přední sedadla jsou pohodlná, anatomicky tvarovaná s dobrým bočním vedením. Modře podsvícení budíky jsou dobře čitelné i v noci. Pohodlí za jízdy však mají i spolujezdci vzadu. Na tak malé auto je v něm až neuvěřitelně velký prostor, který je srovnatelný i s vozu vyšší třídy.
Volkswagen vychází vstříc
Přesně tak, automobilka Wolkswagen chce pro své zákazníky to nejlepší. A tak máte možnost si u nového Pola vybrat z velkého množství nejrůznějších doplňků. Jen předpřipravených verzí výbavy je hned sedm. I když vám ani jedna z těchto verzí nepadne do oka, můžete se Polo sestavit sami. A ještě navíc si připlatit za další výbavu jako je řadič CD, vybavenější rádio, lepší klimatizace, dešťový senzor, integrovaná dětská sedačka, střešní okno a mnoho dalších maličkostí i zásadnějších věcí. Možná vám tohle všechno přijde jako samozřejmost, ale nesmíte zapomínat, že Polo je vůz nižší střední třídy a u těch většinou takové možnosti nejsou.
Sportovec i duší
Do sportovního auta by nebyl na škodu povedený motor. Tak ani tady Volkswagen nezahálel. Do vašeho nového Pola si můžete vybrat hned ze čtrnácti motorů! Z toho je devět benzínových a pět naftových. Nejslabší motor je 1.2 s výkonem 40 kW. Nejslabší naftový je 1,4 TDI o výkonu 51 kW. Dva benzínové motory můžeme označit za opravdu sportovní. Jsou to 1.8 Turba o výkonech 110 a 132 kW. Rozdíl mezi nimi je jen v benzínu, který se do nich bude tankovat. Za zmínku ještě stojí 1.9 TDI s výkonem 96 kW, což je nejsilnější dieslový motor dodávaný do Pola.
Shrnutí
Volkswagen Polo jedním z nejlepších vozů své třídy. Oproti ostatním vozům má mnoho předností. Je to automobil vhodný do města, a to kvůli svým rozměrům. Ale sportovního ducha v sobě nezapře, takže se jistě neztratí ani mimo město. Nejlevnější Polo můžete pořídit už za 260 tisíc. Nejvýkonější a nejvybavenější verze pak stojí přes půl milionu.
Článek Volkswagen Polo byl publikován 7. září 2008 v 22.00 v rubrice Auta. Autorem článku je Jan Topinka. Pro diskusi slouží komentáře (0).
Podobné články
- Volkswagen Passat 27.05.2008 21.50
- Volkswagen Golf GT 05.02.2008 19.48
- Nový Volkswagen Tiguan 23.07.2020 00.00
- Volkswagen Tiguan – silná kompaktní čtyřkolka 12.04.2009 09.10
- Volkswagen Power Day 2021 15.03.2021 00.00
Top 10
- Koncept Think Blue od VW: Jezděte levněji!
- Zámek řadicí páky: Problém pro zloděje
- Jawa 350
- Renault Espace - facellift velkého MPV
- Moje recenze na Dovez to dál, služba na dovoz aut ze zahraničí
- Honda NSR 125
- SKV Germany: Kvalitní díly za lidovou cenu
- Nissan Micra
- Kia Sorento uspěla v soutěžích Red Dot a iF Design Awards
- Ofuky oken a homologace
Tagy
autopůjčovna VW autoservis Povinné ručení Škoda Renault Ford pneumatiky zimní pneu