Honda CR-V

Tagy:  Honda CR-V club, Honda CR-V bazar, Honda CR-V recenze

Sponzorované odkazy:

Honda CR-V

Honda CR-V 2.2 i-CTDi

Honda CR-VHonda CR-V

Design

Nový model Hondy CR-V se radikálně změnil po dvou předchozích generacích. Dostal nový kabátek a odlišnou stavbu. Tento nový SUV vůz dostal nový cíl. Sice má mohutný přední i zadní nárazník a vyšší světlou výšku, ale Honda oznámila, že Honda CR-V třetí generace bude spíše pro silniční provoz. Proto Honda prohlásila, že vytvořily skvělý silniční SUV vůz.

Interiér

Dveře se otevírají skoro do devadesáti stupňů a tím se nabízí velký prostor pro nástup i výstup. Nevýhodou je vysoká nástupní plocha, kde menší řidiči budou spíše do vozu naskakovat. Po usednutí do kožených sedaček Vás obejme dobré boční vedení. Honda zahrnula do své výbavy Top Executive navigaci s barevným dotykovým obrazem, která má dobrý kontrast a reaguje dobře na dotek prstu. Cela přístrojová a palubní deska má dobrou grafickou podobu.

Honda CR-VHonda CR-V

Motor

Motor si Honda vyvinula sama. Jedná se o vznětový čtyřválec s označením i-CTDi, který vyhrál také motor roku. Motor dosahuje výkonu 103 kW při 4000 ot/min. a točivého momentu 340 Nm při 2000 ot/min. Honda CR-V dosahuje hmotnosti 1687 kg a i s touto hmotností dokáže jet maximální rychlostí 187 km/h a z 0–100 km/h to zvládne za 10.3 sekundy.

Po nastartování se motor nedá označit za skvělého akcelerátora, ale po překročení hranice 2000 ot/min. se probudí a projeví se jeho atletické schopnosti. I když se jedná o SUV vůz, jeho kombinovaná spotřeba činí hodnotu 7 – 7.5 litru na 100 km.

Honda CR-VHonda CR-V

Článek Honda CR-V byl publikován 18. června 2008 v 22.33 v rubrice Auta. Autorem článku je SpitFireE. Pro diskusi slouží komentáře (0).

Prosím čekejte ...
Prosím čekejte ...

Podobné články

Prosím čekejte ...