Fiat Coupé
Sponzorované odkazy:

Fiat Coupé

Fiat Coupé (typ 175, formálně titulovaný na Fiat Coupé), které bylo produkovaný Italským výrobcem Fiat mezi rokem 1993 a 2000. Auto bylo představené na Bruselském autosalonu v roce 1993.
To je nejvíce znatelný pro jeho zřetelný, hranatý design, s jedinečnými vroubkovanými postranními stěnami. Tělo bylo navržené Chrisem Banglem z firmy „STILO FIAT Center“, zatímco interiér byl navržený od Pininfarina.
V roce 1994 byl vypuštěn, Coupé byl k dispozici s čtyřmi válci, 2.0 L 16V motorem, s turbem (195 koňských sil) a bez turba (139 koňských síl) verze. Oba motory s pozdější verzí DOHC. V roce 1996 přišlo s motorem 1.8 L 16V (nedostupný v UK, a měl 130 koňské sil), dále motor 2.0 litr s 5 válci 20V (147 koňských sil), a 5 válec 2.0 litr 20V turbo (220 PS). Z 0– 100 km/h ujede za 6.0 sekund. Motor 2.0 turbo byl nejrychlejší evropský vůz s pohonem předním kol. Maximální rychlost přes 250 km/h. Turbokompresorový 16V a 20V verze byly vybavené velmi účinným systémem Viscodrive, omezující uklouznutí a odporovat nedotáčivost vozidla.
Dodatečně Fiat Coupé uváděl nezávislé zavěšení kol kolem dokola: Na přední straně vzpěry McPherson a nižší naváděcí vedení zakotvené v pomocném příčném trámu. Na zádi, vlečené ramena nápravy namontovaly pomocný rám, spirálové pružiny a příčný stabilizátor. V roce 1998 bylo k dispozici edice Limited Edition, které uváděly červené brzdy Brembo.

Každé omezené vydání (‚LE‘) Fiatu Coupé bylo vyráběné se znakem u zpětného zrcátka, který obsahuje unikátní číslo. Původní Fiat Coupé uvedl, že budou jen budovat přibližně 300 kusů. Finální množství bylo mnohem vyšší.
V roce 1998 přišel motor 2.0 litr, 5 válec, 20V a dostal variabilní systém který přinesl sílu 154 koňských sil. 2.0 litr 5 válec 20V turbo dostal 6 rychlostní převodovku a saténový lesk. Navíc, prahy verze Turbo byla vyrovnána do barvy s nátěrem karoserie. Fiat Coupé také uvolnil motor 2.0 L 5 válec Turbo „plus“. Tento model přišel se skoro identickým designem jako verze Limited Edition s výjimkou menších vnitřních konstrukčních změn.
V roce 2000 Fiat Coupé uvolnil další zvláštní verzi Fiat Coupé. Uvádějící motor 1.8 l, to byl jediný dostupný model v Evropě. Také udělal změny skrz zbytek rozsahu; například, nová sedadla, postranní periférie a kola pro 2.0 litr 20V, plus kola vydání na turbo modelech a Recaro vyráběl sedadla na model verzi plus. 2.0 litr 20V turbo model je schopný zrychlit z 0–100 km/h za 6 sekund a jeho maximální rychlost je 250 km/h. Konečná výroba skončila v září 2000 a celkem se prodalo 72 762 kusů.

Nakonec nesmí chybět video
Článek Fiat Coupé byl publikován 17. dubna 2008 v 21.47 v rubrice Auta. Autorem článku je SpitFireE. Pro diskusi slouží komentáře (0).
Podobné články
- Fiat 500 13.09.2007 15.58
- Fiat Panda 13.02.2008 20.59
- Fiat Bravo 05.10.2007 20.57
- Fiat Punto 29.08.2007 17.54
- Fiat 500 Collezione 26.12.2018 00.00
Top 10
- Jawa 21
- Výměna autobaterie: Pozor na kabely
- MAN F2000
- Zámek řadicí páky: Problém pro zloděje
- Lamborghini Aventador LP 750-4 Superveloce: Nejemotivnější vůz značky
- Škoda 100
- Škoda Fabia S2000: Nejlepší vůz své kategorie na světě
- Mercedes-Benz ML 280 CDi
- Barum Polaris 2
- Zařizujete autodílnu? Poradíme vám, jak na to levně, jednoduše a ekologicky
Tagy
autopůjčovna VW autoservis Povinné ručení Škoda Renault Ford pneumatiky zimní pneu