Škoda 100

Tagy:  Škoda 100 prodám, Škoda 100 L, Škoda 100 tuning

Sponzorované odkazy:

Škoda 100

Historie

Škoda 100 je automobil, který se vyráběl v čekoslovenském automobilovém závodě Škoda Mladá Boleslav v letech 1969–1977. Nahradil starší typ Škoda 1000MB. Počet vyrobýnch vpzů se vyšplhal na 891 787 kusů.

V té době luxusní model škody 100V té době luxusní model škody 100

Interiér

Interiér je jednoduchý a disponuje účelností a praktičností. V modelu L, nazývaném „deluxe“, byly polohovatelné sedačky, což bylo době také luxusní. Motor a chladič jsou umístěny v zadní části.

Motor

Ve voze Škoda 100 byl umístěn čtyřválec o objemu 988 ccm, byl chlazen kapalinou modelové řady 742/10. Tyhle motory se používají až do dnešní doby (Škoda Fabie), samozřejmě prošli úpravami, modernizací a změnou objemu. Motor měl výkon42 koní při 4650 ot/min. a točivý moment byl 73,5 Nm při 3000 ot/min. To umožňovalo Škodě 100 jet maximální rychlostí 125 km/h, zrychlit na 100 km/h zvládla za 24 s. Základní spotřeba paliva byla 7.6 litru na 100km.

Motor Škody 100Motor Škody 100

Podvozek

Zadní nápravu tvořila hnací, kyvadlová, s rozvodovkou v bloku s převodovkou. Měla vynuté pružiny s tlumenými teleskopickými tlumiči. Přední nápravu tvořila lichoběžníková s nosnou nápravnicí. Měla vynuté pružiny s tlumenými teleskopickými tlumiči a příčním torzním stabilizátorem. O bezpečné zastavení se vpředu staraly kapalinové, dvoukruhové kotoučové brzdy. Vzadu to byly bubnové brzdy. Řuční brzda byla mechanická s lany na zadní kola.

Zadek Škody 100Zadek Škody 100

Nakonec video:)

Článek Škoda 100 byl publikován 29. března 2008 v 13.48 v rubrice Auta. Autorem článku je SpitFireE. Pro diskusi slouží komentáře (0).

Prosím čekejte ...
Prosím čekejte ...

Podobné články

Prosím čekejte ...