Eagle Talon
Sponzorované odkazy:
Eagle Talon
Eagle Talon byl jeden ze tří modelů který dal jméno sportovní kupé to bylo vyráběno (v manufaktuře) mezi 1990 a 1998 a prodaný Chryslerem (pěti cípá hvězda) a Mitsubishi ( tří cípý diamand) spojeném 50/50 korporačním odvážným podnikem známém jako Diamond-Stars Motors (DSM). Eagle Talon byl prodaný pod značkou Eagle, značka byla vyvinuta Chryslerem k soutěži s Japonskými dovozci po roce 1980 po kupujícím American Motors v roce 1987. Další dva sesterské modely byly Eclipse (prodáván Mitsubishi) a Laser (prodávaný Plymouthem, další Chryslerova značka). Všimněte si, že oba „Eagly“ a „Plymouth“ jsou od té doby přerušené.
Všechny tři vozidla byla postavená na stejná platformě v DSM průmyslovém závodu v Normal, Illinois. Všechny tři vozidla byla mechanicky identická (při porovnání stejná volba úrovně) včetně motoru, přenosu a hnacího ústrojí. Kosmetické rozdíly byly mezi koly, dostupnosti barev, koncových světlech, předním a zadním nárazníku a křídli. Primární způsob jak ustanovit identitu Eagle Talonu je jeho dvouhlasá barva karoserie – ' kukaň ' (střecha, pilíře, dveře a zpětná zrcátka) byla vždy černá bez ohledu na barvu karoserie (první generace Eclipse s 2.0 L motorem měla také černé prosklené střechy). Základní vlastnosti Eagle Talonu jsou:
• Dvě dveře • Hatchback • 2+2 usazení (2 přední sedadla a 2 zadní sedadla) • Pohon předních kol (FWD) pro všechny volby úrovní s výjimkou špičkové volby úrovně, které měla pohon všech kol (AWD) • 5 stupňová manuální nebo 4 stupňová automatická převodovka • Dvouhlasá barevná kombinace jak je popsáno výše • vyboulená kapota, aby poskytovalo adekvátní prostor pro vačkovou hřídel zuby/rozvodový řemen, kryt na motor 4G63 (základní model DL nepoužíval tento motor, ale měl však také vypuklinu jak očividně v 1992 Talon. 2. generace vozů, ve kterých měly všechny taky vypuklinu, dokonce včetně Chrysleru, který měl motor 420A také usazená v Dodge Neonu.)
První generační Eagle Talon byl uvolněný v polovině roku 1989 a v roce 1990 jako model. Tato éra DSM vozidel je obvykle označovaná jako první generace, nebo zkráceně „1G“. Ať tak nebo onak, tam byly dva 1G styly. „1GA“ modely z 1990– 1991 měly vyskakovací světlomety a „6-hřídelový“ motor, zatímco „1GB“ model z 1992– 1994 uváděl složené stylové světlomety s integrovanými signály při zatáčení.
V roce 1993– 1994 měl základní model DL přední pohon a disponoval 92 koňmi, kde byl motor 1.8 L (4G37). Model ES měl (nebo jen základní Talon před 1993) přirozeně dyšný 2.0 L se 135 koňskými silami s motorem Mitsubishi 4G63. Verze TSi a TSi AWD užívaly stejný motor ale přidal se mezistupňový chladič Mitsubishi 14b, turbodmychadlo na výfukové plyny vyrábějící 11.06 koní na čtvereční palec vrcholu, mající za následek 195 koní na TSi AWD modelech. Přední náhon TSi produkoval jen 190 koní kvůli víc omezujícího odsávacího systému, a automatický modely jen měly 180 koní kvůli používání menšího 13g turbodmychadla na výfukové plyny a menší palivové injektory.
Video zachycující upraveného Eaglu Talon 2. generace vs. Porsche
Článek Eagle Talon byl publikován 24. března 2008 v 00.24 v rubrice Auta. Autorem článku je SpitFireE. Pro diskusi slouží komentáře (0).
Top 10
- Volkswagen Golf 6 – lepší vrabec v hrsti...
- Nová Škoda KAROQ odhalena
- Zámek řadicí páky: Problém pro zloděje
- Jawa 350
- Koncept Think Blue od VW: Jezděte levněji!
- Co je potřeba pro správné zapojení autorádia?
- Kia Sorento uspěla v soutěžích Red Dot a iF Design Awards
- Ofuky oken a homologace
- Auto blog - blog plný informací
- Jste příznivci moto? Pak jistě uvítáte tip na skvělý motocyklový obchod
Tagy
autopůjčovna VW autoservis Povinné ručení Škoda Renault Ford pneumatiky zimní pneu