Rolls - Royce Phantom III Touring Limusine
Sponzorované odkazy:
Rolls – Royce Phantom III Touring Limusine
Psát o Rolls – Roycově Phantomu III Touringu Limousine se začlo v časopise „Automobile Quartely “ v roce 1979, kde Stan Grayson popsal Rolls Royce jako nejvíce inovativně a mechanicky přemrštěný předválečný vůz Rolls Royce. Bylo by těžké se o této části dohadovat. Phantom II byl poháněný šestiválcovým motorem, Rolls-Royce Phantom III Touring Limusine byl kvůli rostoucím exkluzivním kontraktům poháněn motorem V12. Ačkoli Phantom III měl přední nápravu z paprsků, byl dobrá dost pro jeho předchůdce Phantom II, Phantom III dostal zavěšení s dvojitým naváděcím vedením s nezávislými tlumiči. Bijur-centralizovaný systém mazání sloužilo k četným bodům na podvozku. Zabudované hydraulické zvedáky byly udělány tak, aby při měnění pneumatik se nemuselo odcházet z vozu.
Nový motor byl 60 stupňů pod urovní designu,který nahradil 448 kubických palců. Jeho blok a hlava byla zhotovená z hliníku, a ventilový rozvody OHV byl hydraulicky ovládaný (ačkoli v roce 1938 přešli na mechanický zvedáky). Dýchání je skrz dva barelové karburátory a splalování každého válce se zapalovacími svíčkami dvojitě. Phantom III měl motor, který měl odhadováno kolem 180 koní v 3,650 otáčkách.
Zavěšení předních kol bylo inspirované Cadillacovým novým designem. Ať tak nebo onak, Rolls – Royce vodorovné namontované šroubované pružiny a kapalinový tlumič jsou uzavřeny v olejové lázni. Rozcuchané tlumení by mohl být řízený z nastavení na hlavě volantu.
První Rolls-Royce Phantom III Touring Limusine byl představen v Olympii na autosalonu v Londýnì v roce 1935, poté byl vyprodukovaný dokud èervenec 1939. 70 kusů bylo poslaných do Severní Ameriky, 18 bylo posláno na dřevěné orámování a slitinu těla tvořil J. S. Inskip, Rolls – Royceův distributor v New Yorku. A kompletní auto mohlo opustit Inskipovo závody ohodnocených na $20,000. Nejvíce originální auto viděného zde je jedním z Inskip – bodied PIlls.
Článek Rolls - Royce Phantom III Touring Limusine byl publikován 22. března 2008 v 14.15 v rubrice Auta. Autorem článku je SpitFireE. Pro diskusi slouží komentáře (0).
Podobné články
- Rolls-Royce Wraith: Nejsilnější vůz značky 24.06.2013 00.00
- BMW 5 Touring - sága pokračuje 20.12.2010 00.00
- BMW 5 touring - rodinný luxus 13.07.2010 00.00
- Toyota Avensis III – změna k lepšímu 10.07.2009 20.39
- Nissan Cube – moderní a prostorná krychle 03.08.2009 10.30
Top 10
- Volkswagen Golf 6 – lepší vrabec v hrsti...
- Vyhřívané autopotahy: příjemné, ale nebezpečné
- Koncept Think Blue od VW: Jezděte levněji!
- Příběhy mně známé: Škoda typ 998 „Agromobil“
- Příběhy méně známé: Škoda typ 990 „Hajaja“
- Škoda 100
- Nová Škoda KAROQ odhalena
- Ofuky oken a homologace
- Co je potřeba pro správné zapojení autorádia?
- Zámek řadicí páky: Problém pro zloděje
Tagy
autopůjčovna VW autoservis Povinné ručení Škoda Renault Ford pneumatiky zimní pneu