Rolls - Royce Phantom III Touring Limusine

Tagy:  Rolls - Royce Phantom III Touring Limusine

Sponzorované odkazy:

Rolls - Royce Phantom III Touring Limusine

Rolls – Royce Phantom III Touring Limusine

elegantní veterán Phantom IIIelegantní veterán Phantom III

Psát o Rolls – Roycově Phantomu III Touringu Limousine se začlo v časopise „Automobile  Quartely “ v roce 1979, kde Stan Grayson popsal Rolls Royce jako nejvíce inovativně a mechanicky přemrštěný předválečný vůz Rolls Royce. Bylo by těžké se o této části dohadovat. Phantom II byl poháněný šestiválcovým motorem, Rolls-Royce Phantom III Touring Limusine byl kvůli rostoucím exkluzivním kontraktům poháněn motorem V12. Ačkoli Phantom III měl přední nápravu z paprsků, byl dobrá dost pro jeho předchůdce Phantom II, Phantom III dostal zavěšení s dvojitým naváděcím vedením s nezávislými tlumiči. Bijur-centralizovaný systém mazání sloužilo k četným bodům na podvozku. Zabudované hydraulické zvedáky byly udělány tak, aby při měnění pneumatik se nemuselo odcházet z vozu.

Nový motor byl 60 stupňů pod urovní designu,který nahradil 448 kubických palců. Jeho blok a hlava byla zhotovená z hliníku, a ventilový rozvody OHV byl hydraulicky ovládaný (ačkoli v roce 1938 přešli na mechanický zvedáky). Dýchání je skrz dva barelové karburátory a splalování každého válce se zapalovacími svíčkami dvojitě. Phantom III měl motor, který měl odhadováno kolem 180 koní v 3,650 otáčkách.

Historický motor ve voze Phantom IIIHistorický motor ve voze Phantom III

Zavěšení předních kol bylo inspirované Cadillacovým novým designem. Ať tak nebo onak, Rolls – Royce vodorovné namontované šroubované pružiny a kapalinový tlumič jsou uzavřeny v olejové lázni. Rozcuchané tlumení by mohl být řízený z nastavení na hlavě volantu.

První Rolls-Royce Phantom III Touring Limusine byl představen v Olympii na autosalonu v Londýnì v roce 1935, poté byl vyprodukovaný dokud èervenec 1939. 70 kusů bylo poslaných do Severní Ameriky, 18 bylo posláno na dřevěné orámování a slitinu těla tvořil J. S. Inskip, Rolls – Royceův distributor v New Yorku. A kompletní auto mohlo opustit Inskipovo závody ohodnocených na $20,000. Nejvíce originální auto viděného zde je jedním z Inskip – bodied PIlls.

Zadní část Phantomu IIIZadní část Phantomu III

Článek Rolls - Royce Phantom III Touring Limusine byl publikován 22. března 2008 v 14.15 v rubrice Auta. Autorem článku je SpitFireE. Pro diskusi slouží komentáře (0).

Prosím čekejte ...
Prosím čekejte ...
Prosím čekejte ...