Diskuse ke článku Opel Calibra
Top 10
- Koncept Think Blue od VW: Jezděte levněji!
- Zámek řadicí páky: Problém pro zloděje
- SKV Germany: Kvalitní díly za lidovou cenu
- Výměna autobaterie: Pozor na kabely
- Nissan Micra
- Honda NSR 125
- Moje recenze na Dovez to dál, služba na dovoz aut ze zahraničí
- Kia Sorento uspěla v soutěžích Red Dot a iF Design Awards
- Co je potřeba pro správné zapojení autorádia?
- Ofuky oken a homologace
Tagy
autopůjčovna VW autoservis Povinné ručení Škoda Renault Ford pneumatiky zimní pneu
Doporučujeme
Prosím čekejte ...
:-)
Napsal/a: Rikin
Přidáno: 22.11.2011 23.11
Odpovědět
Ten kdo to psal nejspíš nikdy nevlastnil tenhle vůz. Nejlepší motor byl 2.0 8V.Sice nebyl žádný střelec ale krom vody,oleje a benzínu nic víc nepotřeboval.Pak ještě 2.0 16V 150 ps pokud mu zrovna nepraskla hlava.ECO TEC toho se 130 koníky moc neuměl a TURBO zase klika a hlava.2.5 jela krásně jen rovně.Systém „čtyřkolky“ je kapitola sama o sobě. :-)
Al
Napsal/a: Al
Přidáno: 01.02.2012 18.28
Odpovědět
Přirovnáváš Calibru k dnešním autům. Co měla v tom roce Škodovka,renault,fiat? nic… Kdo vyráběl tak pěkný a užitečný,přitom rychlý,silný auto ? nikdo. V tomhle ročníku se mi nic jinýho jako cupé nelíbí. A dneska je Calibra pořád stejně pěkná jako tehdy. Vůbec její design nestárne.
Al
Napsal/a: Al
Přidáno: 01.02.2012 18.31
Odpovědět
Jo pravda C20NE (2.0) 8v mám ve vectrře A a vodu a olej nežere a benzín ať si klidně vezme. Bezúdržbový motor. Který benzíňák vydrží v 2 tuny těžké omeze 500 000 ? :-D