Diskuse ke článku Škoda Favorit
Top 10
- Koncept Think Blue od VW: Jezděte levněji!
- Volkswagen Golf 6 – lepší vrabec v hrsti...
- Co je potřeba pro správné zapojení autorádia?
- Vyhřívané autopotahy: příjemné, ale nebezpečné
- Zámek řadicí páky: Problém pro zloděje
- Nová Škoda KAROQ odhalena
- Kia Sorento uspěla v soutěžích Red Dot a iF Design Awards
- Levná autopůjčovna s dobrými podmínkami v Ostravě
- Auto blog - blog plný informací
- Jste příznivci moto? Pak jistě uvítáte tip na skvělý motocyklový obchod
Tagy
autopůjčovna VW autoservis Povinné ručení Škoda Renault Ford pneumatiky zimní pneu
Doporučujeme
Prosím čekejte ...
1,4?
Napsal/a: Jirka
Přidáno: 21.10.2013 20.12
Odpovědět
Žádný Favorit ani Felicie neměly motor o objemu 1,4 l. Kromě toho ten motor nepocházel ze Š 130, kde byla pětikanálová litinová hlava. Byl sice použit upravený blok válců a další díly, ale motor měl hliníkový osmikanál a jiný karburátor včetně elektronického zapalování. V dalších modelech se používalo vstřikování BMM a ve Felíciích pak i MPI.