Diskuse ke článku Škoda Favorit
Top 10
- Honda NSR 125
- Výměna autobaterie: Pozor na kabely
- Honda CRX
- Chrysler Grand Voyager - americké rodinné MPV
- Ofuky oken a homologace
- Škoda Favorit
- Nové Porsche 718 GT4 RS Clubsport
- Zařizujete autodílnu? Poradíme vám, jak na to levně, jednoduše a ekologicky
- Zámek řadicí páky: Problém pro zloděje
- Yamaha R1
Tagy
autoservis Kia Sorento uspěla v soutěžích Red Dot a iF Design zámek řadicí páky Škoda Chrysler autopůjčovna VW baterie ofuky oken Nové Porsche 718 GT4 RS Clubsport
Doporučujeme
Prosím čekejte ...
1,4?
Napsal/a: Jirka
Přidáno: 21.10.2013 20.12
Odpovědět
Žádný Favorit ani Felicie neměly motor o objemu 1,4 l. Kromě toho ten motor nepocházel ze Š 130, kde byla pětikanálová litinová hlava. Byl sice použit upravený blok válců a další díly, ale motor měl hliníkový osmikanál a jiný karburátor včetně elektronického zapalování. V dalších modelech se používalo vstřikování BMM a ve Felíciích pak i MPI.