Diskuse ke článku Škoda Favorit
Top 10
- Jawa 21
- Výměna autobaterie: Pozor na kabely
- MAN F2000
- Zámek řadicí páky: Problém pro zloděje
- Lamborghini Aventador LP 750-4 Superveloce: Nejemotivnější vůz značky
- Škoda 100
- Škoda Fabia S2000: Nejlepší vůz své kategorie na světě
- Mercedes-Benz ML 280 CDi
- Barum Polaris 2
- Zařizujete autodílnu? Poradíme vám, jak na to levně, jednoduše a ekologicky
Tagy
autopůjčovna VW autoservis Povinné ručení Škoda Renault Ford pneumatiky zimní pneu
Doporučujeme
Prosím čekejte ...
1,4?
Napsal/a: Jirka
Přidáno: 21.10.2013 20.12
Odpovědět
Žádný Favorit ani Felicie neměly motor o objemu 1,4 l. Kromě toho ten motor nepocházel ze Š 130, kde byla pětikanálová litinová hlava. Byl sice použit upravený blok válců a další díly, ale motor měl hliníkový osmikanál a jiný karburátor včetně elektronického zapalování. V dalších modelech se používalo vstřikování BMM a ve Felíciích pak i MPI.