Diskuse ke článku Škoda Favorit
Top 10
- Ford Edge: O pohon 4x4 je zájem
- Volkswagen Tiguan – silná kompaktní čtyřkolka
- Koncept Think Blue od VW: Jezděte levněji!
- Daewoo Matiz
- Moje recenze na Dovez to dál, služba na dovoz aut ze zahraničí
- SKV Germany: Kvalitní díly za lidovou cenu
- TPCA: Malá auta od Kolína
- Ofuky oken a homologace
- Proč je důležité mít kvalitní disky? Srovnání klasických a ALU kol
- Zámek řadicí páky: Problém pro zloděje
Tagy
autopůjčovna VW autoservis Povinné ručení Škoda Renault Ford pneumatiky zimní pneu
Doporučujeme
Prosím čekejte ...
1,4?
Napsal/a: Jirka
Přidáno: 21.10.2013 20.12
Odpovědět
Žádný Favorit ani Felicie neměly motor o objemu 1,4 l. Kromě toho ten motor nepocházel ze Š 130, kde byla pětikanálová litinová hlava. Byl sice použit upravený blok válců a další díly, ale motor měl hliníkový osmikanál a jiný karburátor včetně elektronického zapalování. V dalších modelech se používalo vstřikování BMM a ve Felíciích pak i MPI.