Honda NSR 125

Tagy:  Honda

Sponzorované odkazy:

Honda NSR 125

Honda NSR 125

Novější Honda NSR 125Novější Honda NSR 125

Motor

Tento je dvoudobý zážehový s jednoválcovým uspořádáním. Rozvod je pístem, poté sání přes jazýčkový ventil s elektronickou výfukovou. Zdvihový objem je 124 ccm, vrtání x zdvih je 54×54,5 mm. Kompresní poměr je 9,8:1. Maximální výkon tohoto motocyklu činí hodnotu 34.3 kW při 11900 ot/min. Maximální točivý moment je 21 Nm při 9500 ot/min.. Honda NSR 125 má elektronický spouštěč a zapalování je bezkontaktní. Použití akumulátor má 12V-6Ah. Spotřeba se udává cca 4–6l na 100 km.

Převodovka

Honda NSR 125 má primární převod tvořen z ozubených kol, spojka je tvořena vícelamelami a je umístěna v olejové lázni. Počet převodových stupňů je 6. Řadí se nožní spojkou. Dále sekundární pohon tvoří řetěz.

Podvozek

Celý rám tvoří mostový, odlitý z hliníkové slitiny. O pružnost na předním kole se stará klasická teleskopická vidlice s průměrem nosných trubek 35 mm. Na zadním kole najdeme kyvnou vidlici, svařenou z ocelových profilů, která je dále celá odpružena systémem Pro-Link. O bezpečné zastavení ručí na předním kole jednoduchá kotoučová brzda, s průměrem 315 mm s dvoupístkovým plovoucím třmenem. Na zadním kole je také jednoduchá kotoučový brzda, ale s dvoupístkovými pevnými třmeny s průměrem 220 mm. Honda NSR 125 používá třípaprsková litá kola s pneumatikami 100/90-H17 a 130/90-H18.

Rozměry a hmotnosti

Honda NSR 125 na délku měří 1756 mm, do šíře poté 710 mm. Výška dosahuje rozměr 1115 mm. Výška sedadla je dobrých 770 mm. Pohotovostní režim je 132 kg. Do palivové nádrže nalít až 10 l (rezerva 2.5l).

HOnda NSR 125 při bočním pohleduHOnda NSR 125 při bočním pohledu
Starší typ Hondy NSR 125Starší typ Hondy NSR 125

Článek Honda NSR 125 byl publikován 21. ledna 2008 v 19.48 v rubrice Auta. Autorem článku je SpitFireE. Pro diskusi slouží komentáře (0).

Prosím čekejte ...
Prosím čekejte ...

Podobné články

Prosím čekejte ...