Renaul Clio

Tagy:  Renault Clio, Clio

Sponzorované odkazy:

Renaul Clio

Renault Clio Sport 2.0

při testovací jízděpři testovací jízdě

Od předešlých modelů Renault Clio se liší pouze mohutnějšími blatníky, 16ti palcovými koly, vyrobené z lehké slitiny, a nápisem Sport na zádi.

Interiér

Ten se liší v mnoha ohledech. Na sportovních duchu interiéru přidávají sedadla s výborným bočním vedením, kožený volant, odlehčené hliníkové pedály a řadící páku pětistupňové převodovky. Pohodlný prostor pro cestují na úředních sedadlech. Ovšem na zadních sedadlech mají lidé vyšší postavy s prostorem pro kolena.

Interiér v červeném obloženíInteriér v červeném obložení

Motor

Pokud nastartujeme, uslyšíme dunivý zvuk motoru, a ten Vám přidá na dojmu domény Sport. Příslušných otáček 5000 ot/min se cení jako dobré, jelikož na tento Renault Clio postačí. V celkem spektru otáček pořád zrychluje,a bez častého řazení. Svůj triumf vytáhne po překročení 5000 ot/min.,který končí na hodnotě 124 kW. Izolace nestačí na tolik rámusu, a Renault Clio pořádně ožije a otáčkoměr dojde do hranice 7000 ot/min, poté nastupuje omezovač. Pokud máte rádi rychlou jízdu, tak spotřeba na 100 km/h bude činit 10.5 litrů.

Podvozek

Ten je lehce nedotáčivý, ale po puštění plynového pedálu se zase srovná. Dobré je, že se nepřetáčí a brzdný účinek se dostaví stejně rychle jako jeho akcelerace. Takže pružnost motoru společně s akcelerací a brzdami jsou znamenité. Vlastnosti patří k nadprůměrným a spotřeba je akceptovatelná, ale podvozek si se 124 kW občas neví rady.

Zadek vozuZadek vozu

Článek Renaul Clio byl publikován 10. ledna 2008 v 18.34 v rubrice Auta. Autorem článku je SpitFireE. Pro diskusi slouží komentáře (0).

Prosím čekejte ...
Prosím čekejte ...
Prosím čekejte ...