Mercedes Vito
Sponzorované odkazy:

Mercedes Vito

Dnes se podíváme na druhou generaci vozidla Mercedes Benz Vito. Podíváme se na model Mercedes Benz Vito 115 CDI.
Design
Mercedes Vito je nabízen v několika verzích, především se liší jeho celkovou délkou a výškou vozidla. Zepředu je Vito velice elegantní, jeho příď společně čirými světlomety s integrovanými ukazateli směru a společně s mlhovkami mají elipsovitý tvar. Ty společně s velkým logem automobilky vytváří vyvážený celek. Velice dobrým detailem jsou plastové nárazníky které dokáží pohltit drobné oděrky a není je potřeba vyměnit. Zadní část Vita je vyřešena účelně s ohledem na denní provoz a jeho rizika.
Interiér
Po vstoupení do kabiny Vás obklopí mohutná přístrojová deska, která vytváří dojem solidnosti, kvality a bezpečí. Jsou zde zastoupeny plasty v šedivé barvě a deska je horizontálně rozdělena linkou broušeného hliníku. Volant má 8 ovládacích prvků pro ovládání hlasitosti, telefonu a palubního počítače. Volant je na dotek příjemný, ale má trochu menší věnec. V kapličce je umístěn zleva otáčkoměr, rychloměr a palivoměr. Ovládání ventilace se nachází v horní části středové konzole, jejíž ovládání je velice snadné. Pod tímto ovládáním nalezneme ovladač zadního stěrače, vypínač ASR, osvětlení a zamykání. Ve spodní části nalezneme rádio s navigací. Středovou konzoly uzavírá hlava řadící páky. Uspořádání sedadel u tohoto modelu je 2+3+3 a stále zbylo místo pro osobní zavazadla všech osmi cestujících. Dále jdou vyndat zadní trojmístná sedadla a lze tak vytvořit plnohodnotný vůz s pořádným zavazadlovým prostorem. Malým nedostatkem jsou zadní dveře, které jsou poměrně těžké a otevírají se nahoru. Tak při jejich zavření potřebujete vetší sílu a razanci na zavření.

Motor
Pod označením 115 CDI se ve skutečnosti skrývá naftový motor o objemu 2.2 litru s výkonem 110 kW při 3800 ot/min. Ve spojení s pětistupňovou automatickou převodovkou a pohonem zadních kol dostaneme vcelku vyvážený celek. Při nastartování se ozve klasický dieselový tlukot srdce. Do 110 km/h je jízda překvapivě tichá a svižná. Vito lze vyhnat až na 170 km/h, výrobce udává maximální rychlost 174 km/h, ale to už přestane být jízda požitkem. Pohodlné cestování je do 130 km/h, kdy ještě neproslýchá od základní trojice hluku: vzduch, kola, motor. Spotřeba j velice příjemná a mimo město se pohybuje v hodnotě 8,5 litru na 100 km. Ve městě se hodnota může vyšplhat až na 12 litrů. Brzdy Vita mají příjemný nástup a odpovídají charakteru vozu. Pokud je to nezbytné, tak zasáhne ABS.

Článek Mercedes Vito byl publikován 31. prosince 2007 v 22.40 v rubrice Auta. Autorem článku je SpitFireE. Pro diskusi slouží komentáře (0).
Podobné články
- Mercedes CLS 320 CDI 08.01.2008 21.29
- Mercedes – Benz SLR Mclaren 15.06.2008 22.15
- Mercedes Benz CL - faceliftované kupé 02.08.2010 00.00
- Mercedes-Benz ML 280 CDi 07.04.2008 22.00
- Mercedes-AMG GT S: Inspirován motorsportem 29.04.2016 00.00
Top 10
- Jawa 21
- Výměna autobaterie: Pozor na kabely
- MAN F2000
- Zámek řadicí páky: Problém pro zloděje
- Lamborghini Aventador LP 750-4 Superveloce: Nejemotivnější vůz značky
- Škoda 100
- Škoda Fabia S2000: Nejlepší vůz své kategorie na světě
- Mercedes-Benz ML 280 CDi
- Barum Polaris 2
- Zařizujete autodílnu? Poradíme vám, jak na to levně, jednoduše a ekologicky
Tagy
autopůjčovna VW autoservis Povinné ručení Škoda Renault Ford pneumatiky zimní pneu