Audi Q7
Sponzorované odkazy:

Audi Q7

Design
Na přídi dominují přimračené světlomety společně s chromovým lemem mřížky chladiče. Ostatní spojuje vše do rodiny Audi, ale najdeme zde hned několik výrazných změn. Přední nárazník se vytáhl do výšky. Vedle mřížky zbylo místo na nasávací otvory, pod kterými jsou umístěny směrová světla. Seříznuté mlhové světlomety, které jsou umístěny ve spodní části nárazníku, přidávají větší mohutnost celého předního nárazníku. Při pohledu z boku mohutnost ustupuje. Na zádi toho není moc k vidění. Chybí tu členitost, a vypadá příliš obyčejně.
Interiér
Koncepce Audi Q7 přináší nové měřítko co se prostoru týče. A z hlediska tvarování palubní desky s ovládacími prvky žádnou velikou změnu nepřináší. „Palubka“ se ztotožňuje s Audi A6, především středová konzole, přístrojový štít a středový tunel. Takže předešlí majitele nějakého typu Audi si budou připadat jako doma. Tlačítka na volantu, především ovladač systému MMI, se zdá být mnoho, ale je to jen na první pohled tak složité. Systém MMI patří mezi nejlépe zpracované a nejintuitivnější ovládací systému na trhu. Jednoduché a přehledné menu a submenu Vám nezpůsobí, že zabloudíte.

Motor
Na rozjezd Audi Q7 nestačí žádný čtyřválec a tak Audi sáhla po vznětovém šestiválci 3.0 TDI. Motor má druhou generaci vstřikování common-rail. K dispozici má 171 kW a 500Nm. Pro někoho slabý motor, na tak hmotné vozidlo, které váží 2.3 tuny. Opak je pravdou. I přes tento „handicap“ Audi Q7 zrychluje svižným tempem a maximum točivého momentu dosahuje při 1750–2750 ot/min. Nejlepší výkon poskytuje přibližně okolo 2000–3200 ot/min. a výkon končí na 4000 ot/min. Maximální rychlost končí na hranici 216km/h a zrychlení z 0–100 km/h zvládá za 9.1 s. Spotřeba tohoto SUV vozu je větší, než kdo by si přál. Spotřeba ve městě je přes 14 litrů, mimo město pak 8.3 l, a kombinovaná spotřeba je 10.5 litru.


Článek Audi Q7 byl publikován 13. prosince 2007 v 20.19 v rubrice Auta. Autorem článku je SpitFireE. Pro diskusi slouží komentáře (0).
Podobné články
- Audi Q5 – zmenšená verze Audi Q7 12.06.2009 07.45
- Audi A3 11.12.2007 18.48
- Audi A8 29.03.2008 08.25
- Audi A4 27.01.2008 00.11
- Audi R8 07.12.2007 20.22
Top 10
- Jawa 21
- Výměna autobaterie: Pozor na kabely
- MAN F2000
- Lamborghini Aventador LP 750-4 Superveloce: Nejemotivnější vůz značky
- Zámek řadicí páky: Problém pro zloděje
- Škoda 100
- Škoda Fabia S2000: Nejlepší vůz své kategorie na světě
- Barum Polaris 2
- Mercedes-Benz ML 280 CDi
- Zařizujete autodílnu? Poradíme vám, jak na to levně, jednoduše a ekologicky
Tagy
autopůjčovna VW autoservis Povinné ručení Škoda Renault Ford pneumatiky zimní pneu