Nový Renault Captur: Zcela nový a stále tentýž II.část
Sponzorované odkazy:
Nový Renault Captur prošel rozsáhlým faceliftem. Je to nový Captur, ale stále tentýž s přidanou hodnotou ve formě mnoha vychytávek, technologií i změn designu. Pokračujeme v rozšíření informací z předchozího článku
„Smart Cockpit“ uvnitř vozu je lehce natočený směrem k řidiči a ozdobený plovoucí konzolí. Integruje nejmodernější technologie, je vybaven největšími obrazovkami ve své kategorii a s moderní ergonomií.
Multimediální obrazovka
Klíčovým prvkem Smart Cockpitu je multimediální obrazovka o úhlopříčce až 9,3 palců, která je u modelů Renaultu dosud největší. Tento svislý, lehce zakřivený vertikální tablet, inspirovaný modelem Espace, opticky zvětšuje přístrojovou desku a činí kabinu hodně moderní.
Digitální přístrojový štít
Stejně jako nové Clio i nový Captur nabízí digitální přístrojový štít namísto klasických analogových přístrojů. Tento TFT displej měří 7 až 10 palců a umožňuje zobrazení intuitivním způsobem, přičemž verze 10 palců umožní zobrazit mapu navigace GPS.
Plovoucí konzole
Středová konzole je vyvýšená za účelem lepší ergonomie místa řidiče, řadicí páka je v přirozeném dosahu ruky. Je zde prostor pro přihrádky a nové funkce, jako je např. indukční dobíjení smartphonu. Plovoucí konzole je spojená s převodovkou EDC s voličem typu „shift by wire“.
Palubní deska
Palubní deska byla kompletně přepracovaná – horní část s měkčeným materiálem, spodní část s funkčními prvky, například odkládací schránkou. Ve střední části jsou ve dvou úrovních výdechy ventilace, ozdobné prvky a inovací prošla i ergonomie tlačítek a ovladačů klimatizace pod displejem s přímým přístupem k vybraným funkcím, které usnadňují řidiči ovládání.
Kabina
Kabina je rozšířena o moderní prvky a výbavu, které se podílejí na zvýšení komfortu. Zmínit lze bezrámečkové vnitřní zpětné zrcátko, automatickou parkovací brzdu, středovou loketní opěrku se dvěma konektory USB a zásuvkou 12 V pro cestující na zadních sedadlech, nebo přihrádky v předních dveřích jež pojmou každá lahev o objemu 1,5 litru.
Sedadla
Sedadla mají zcela novou podobu, prodloužený sedák a anatomičtější tvar. Vybrání opěradla vylepšuje prostor pro kolena cestujících na zadních sedadlech, který se navýší o 17 mm. Tenčí opěrky hlavy zlepšují viditelnost dozadu.
Zavazadlový prostor
Subwoofer prémiového audiosystému Bose je integrován do levé stěny a nezmenšuje objem zavazadlového prostoru, který má objem 400 litrů. Díky posuvné zadní lavici a vyjímatelné podlaze je objem modulární a je možné vytvořit dvoupodlažní konfiguraci, která usnadní každodenní nakládání.
Audiosystém Bose má nyní devět reproduktorů včetně nového kompaktního subwooferu Fresh Air SpeakerTM (FAS). FAS má u vozů Renault svoji premiéru a nabízí vyšší výkon v reprodukci nízkých frekvencí bez nutnosti použití objemné skříně. Místo toho jsou basy přenášeny do kabiny pomocí patentovaného systému kanálků zabudovaných do karoserie vozu.
Asistenční systémy
Renault Easy Drive nabízí kompletní skvadru asistenčních systémů řidiče. Systémy ADAS (Advanced Driver Assistance Systems – Pokročilé jízdní asistenční systémy), jsou rozděleny do tří skupin: Řízení, parkování a bezpečnost. Jsou seskupeny pod označením Renault Eesy Drive. Nastavují se snadno pomocí dotykové obrazovky multimediálního systému Easy Link.
Novinkou je Highway & Traffic Jam Companion, tedy „asistent pro jízdu na dálnici a v koloně“. Poskytuje větší komfort a pohodovější řízení v dopravních zácpách a na dálnicích a představuje první krok směrem k autonomním vozům. Tento systém bude k dispozici při uvedení vozu na trh.
Nový Renault Captur Initiale Paris
Značka Initiale Paris se vrací u Nového Renault Captur se zcela novou designovou orientací. Z vnějšku se vyznačuje elegantním designem. Chromované detaily lemují okna, spodní ochranu dveří a masku chladiče. Emblém Initiale Paris zdobí přední masku a blatník. Anténa ve tvaru žraločí ploutve a specifické 18palcové disky kol Initiale Paris tento jedinečný design doplňují.
Nový Renault Captur Initiale Paris nabízí dvě základní barvy interiéru: černou nebo pískově šedou Sellier. Kožená sedadla se specifickým designem, vyhrazená pro tuto verzi, jsou zvláště nápadná. Čalouněná horní část opěradla s barevným prošíváním a motivem ve tvaru kosočtverce je kombinovaná s perforovanou kůží, linkou v odstínu „whisky“ v zóně bočního vedení a logem Initiale Paris. Zůstává rovněž specifický volant z jemné kůže.
Zdroj foto: Renault
Článek Nový Renault Captur: Zcela nový a stále tentýž II.část byl publikován 8. srpna 2019 v 00.00 v rubrice Auta, Informace a Novinky. Autorem článku je Pavla Jelínková. Pro diskusi slouží komentáře (0).
Podobné články
- Nový Renault Captur: 100 % nový a 100 % Captur 04.02.2020 00.00
- Nový Renault Megane 21.08.2020 00.00
- Nový Renault Espace 18.02.2020 00.00
- Nový Renault Captur: Zcela nový a stále tentýž I.část 31.07.2019 00.00
- Nový Renault Zoe 13.03.2020 00.00
Top 10
- Volkswagen Golf 6 – lepší vrabec v hrsti...
- Vyhřívané autopotahy: příjemné, ale nebezpečné
- Koncept Think Blue od VW: Jezděte levněji!
- Příběhy mně známé: Škoda typ 998 „Agromobil“
- Škoda 100
- Nová Škoda KAROQ odhalena
- Ofuky oken a homologace
- Co je potřeba pro správné zapojení autorádia?
- Zámek řadicí páky: Problém pro zloděje
- Plnění pneumatik: Dusík nebo vzduch?
Tagy
autopůjčovna VW autoservis Povinné ručení Škoda Renault Ford pneumatiky zimní pneu