Ford Mustang

Tagy:  www.ford.cz, Ford, Ford Mustang GT, Ford Mustang Shelby GT 500

Sponzorované odkazy:

Ford Mustang
Ford MustangFord Mustang

Design

Dlouhá kapota společně se zadním oknem splývají do krátké zádi, minimální přední převis se záporným sklonem. Na čelní stěně se usadily světlomety, které překrývají čiré kryty. Na masce chladiče se pyšní logo automobilky-Mustang. Přední nárazník je povysazen ven, který nese směrové blinkry. Zadní nárazník je masivní. Na verzi GT přibyde navíc přítlačné křídlo. Silnější verze má dvojici koncovek výfuku, zatím slabší verze má jen jednu koncovku. Nad prahem je podélný prolis, který u zadního kola vybíhá a tedy máte dojem, že je to chlazení k brzdám. Velice poznávacím prvek americké „muscle car“ jsou vystouplé blatníky, které společně s nízkou přídí a zvolna stoupající pontonem karoserie budí dojem síly a dynamiky.

Interiér

Červené autopotahy s kombinací černých plastů, které jsou pozvednuté hliníkovým panelem přístrojové desky. Blištivé chromové rámečky výdechů klimatizace se pyšní na přístrojové desce. Mezi obyčejným rychloměrem a otáčkoměrem najdeme ukazatele stavu paliva, teploty chladící a motorového oleje a ukazatele nabití akumulátoru. velice zajímavým prvkem je podsvícení přístrojů, ty lze měnit mezi 125 barvami!

interiérinteriér

Motor

Slabší motor je čtyřlitrový šestiválec, který je uložen do „V“, které svírají úhel 60 stupňů. Tento motor má k dispozici „jen“ 200 koní a kroutící moment je 355 Nm. Druhý silný motor je už klasický americký „silák“. Ten má osm válců. Objem je 4,6 litru a k dispozici má 300 koní. Převodovka je automatická pětistupňová nebo manuální pětistupňová.

Podvozek

Zavěšení do karoserie zajišťuje trojice podélných ramen. Jedno rameno je kratší než ostatní, a je vedeno z převodové skříně. Delší dvě ramena jsou uchyceny u hlav kol. Přední nápravu ustavuje Panhardská tyč. Hodně uživatelů je spokojeno s tlumiči a vinutými pružinami, protože není potřeba nové. Klasická koncepce s kombinací pevné zadní nápravy a silným motorem dělá z Mustanga rychlé auto při nízké rychlosti. Brzdy jsou o průměru 315 mm, vpředu 290 mm ( pro V6) a 300 mm vzadu. Dále je zde čtyřkanálový ABS pomocník.

Zád Forda MustangaZád Forda Mustanga

Článek Ford Mustang byl publikován 27. listopadu 2007 v 18.57 v rubrice Auta. Autorem článku je SpitFireE. Pro diskusi slouží komentáře (0).

Prosím čekejte ...
Prosím čekejte ...

Podobné články

Prosím čekejte ...