Nový Ford C-MAX Sport
Sponzorované odkazy:
Ford odhalil novou speciální edici C-MAX Sport, která kombinuje dynamické pojetí s praktickou koncepcí pětimístného víceúčelového vozu (MAV). Aktivní rodiny ocení spojení sportovního vzhledu s vylepšeným interiérem a pokročilými technologiemi.
Nový C-MAX Sport se vyznačuje
- černě lakovanými detaily exteriéru
- specifickým vzhledem litých kol
- sportovními detaily na karoserii i uvnitř vozu
- prostorným interiérem s posuvnými a vyjímatelnými zadními sedadly
- sériově se dodávají technologie zvyšující komfort při jízdě ve tmě nebo v dešti a také startování bez použití klíče.
- modernizovanou řadou zážehových motorů EcoBoost, z nichž motor 1.0 EcoBoost přichází s inovacemi, které dále snižují spotřebu paliva
Pětimístný Compact C-MAX (nabízející provedení Sport) i sedmimístný Grand C-MAX mají kvalitně zpracovaný exteriér i interiér, a jsou zaměřeny na praktické využití a řidičsky atraktivní charakter.
V nabídce asistenčních a komfortních technologií figuruje
- aktivní parkovací asistent pro podélné a příčné parkování
- bezdotykové ovládání pátých dveří
- komunikační a zábavní systém Ford SYNC 3
Exteriér
Výrazně stylizovaná speciální edice C-MAX Sport podtrhuje moderní vzhled pětimístného vozu, přičemž je doplněna o rozměrný zadní spoiler a unikátní, sportovně tvarovaná 17palcová kola z lehké slitiny. Na přání jsou k dispozici i kola o průměru 18 palců. Vnější design kombinuje černě lakovanou střechu a zpětná zrcátka s nárazníky i nástavci bočních prahů v barvě karoserie. Součástí hlavních světlometů je LED denní svícení s charakteristickým světelným podpisem.
Interiér
Uvnitř si řidič a spolujezdec užívají výraznějšího bočního vedení sportovně tvarovaných sedadel. Všech pět sedadel je potaženo odolným a snadno omyvatelným textilem s šedým kontrastním prošíváním. C‑MAX Sport je vybaven středovou loketní opěrkou a odkládací schránkou mezi předními sedadly. Kůží potažená hlavice řadicí páky doplňuje kožený volant, který je standardní výbavou všech verzí Fordu C-MAX.
C-MAX Sport má ve standardní výbavě
- sportovně tvarovaná sedadla
- startovací tlačítko, které nevyžaduje používání klíče
- elektricky sklopná a vyhřívaná vnější zpětná zrcátka
- světlomety s automatickou aktivací za snížené viditelnosti
- automatické stěrače s dešťovým senzorem
- zadní parkovací senzory, pro jistotu při couvání
Úsporné motory
Rodinný rozpočet nezatíží modernizovaná řada zážehových a vznětových motorů. Jejich optimalizací se snížila spotřeba paliva. Složení emisí odpovídá nejnovějším, zpřísněným standardům Euro 6.2. Nová speciální edice C-MAX Sport se nabízí s kompaktním a výkonným zážehovým motorem 1.0 EcoBoost, který je v zájmu snížení emisí CO2 a spotřeby paliva poprvé vybaven technologií deaktivace válce. Tato technologie automaticky přerušuje dodávku paliva a otevírání ventilů na jednom z válců.
K tomu dochází v situacích, kdy není potřeba využívat celý zdvihový objem motoru, například při jízdě setrvačností nebo ustálenou rychlostí s malým požadavkem na výkon. Systém dokáže odpojit nebo znovu aktivovat válec během 14 milisekund – to je 20krát rychleji, než trvá mrknutí oka. Díky pokročilým postupům potlačování vibrací si řidič nevšimne změny chování motoru. Při opětovném zapojení třetího válce pak nedochází ani k nepříjemnému skokovému nárůstu výkonu.
- Základní provedení 1.0 EcoBoost o výkonu 74 kW (100 k) má spotřebu paliva 5,6 l/100 km, 1.0 EcoBoost o výkonu 92 kW (125 k) dosahuje hodnoty 5,7 l/100 km. Obě varianty se standardně dodávají s filtrem pevných částic a se šestistupňovou manuální převodovkou.
- V nabídce je také zážehový motor Ford 1.5 EcoBoost 110 kW/150 k s možností výběru mezi šestistupňovou manuální a šestistupňovou samočinnou převodovkou. Jeho spotřeba paliva činí 6,1 l/100 km. Existuje také výkonnější provedení o výkonu 132 kW/180 k, které se dodává sériově se šestistupňovou samočinnou převodovkou. Spotřeba této motorizace činí 6,5 l/100 km.
- Vznětové pohonné jednotky zastupuje agregát 1.5 TDCi ve verzích 70kW/95 k a 88 kW/120 k. Jejich hodnoty spotřeby paliva začínají na 4,7 l/100 km a obě jsou vybaveny novým systémem následné selektivní katalytické redukce, který přispívá ke snížení emisí NOX.
- Motor Ford 2.0 TDCi 110 kW (150 k) má spotřebu 5,2 l/100 km. Ve variantě o výkonu 125 kW/170 k je to 5,1 l/100 km. Všechny čtyři vznětové motory lze kombinovat se šestistupňovou manuální nebo šestistupňovou automatickou převodovkou.
Novou speciální edici C-MAX Sport je možné na evropských trzích, včetně toho českého, objednávat už nyní.
Zdroj foto: Ford
Článek Nový Ford C-MAX Sport byl publikován 14. června 2018 v 00.00 v rubrice Auta, Informace a Novinky. Autorem článku je Pavla Jelínková. Pro diskusi slouží komentáře (0).
Podobné články
- Ford 15.08.2007 10.50
- Ford Fusion 12.01.2008 22.00
- Ford Fiesta 16.06.2008 21.00
- Ford Mondeo 05.12.2007 20.00
- Ford Transit 18.03.2008 22.00
Top 10
- Koncept Think Blue od VW: Jezděte levněji!
- Výměna autobaterie: Pozor na kabely
- Zámek řadicí páky: Problém pro zloděje
- Moje recenze na Dovez to dál, služba na dovoz aut ze zahraničí
- Nissan Micra
- SKV Germany: Kvalitní díly za lidovou cenu
- Kia Sorento uspěla v soutěžích Red Dot a iF Design Awards
- Co je potřeba pro správné zapojení autorádia?
- Ofuky oken a homologace
- Zařizujete autodílnu? Poradíme vám, jak na to levně, jednoduše a ekologicky
Tagy
autopůjčovna VW autoservis Povinné ručení Škoda Renault Ford pneumatiky zimní pneu