Kia má reklamní kampaň s Peterem Panem
Sponzorované odkazy:
Společnost Kia Motors uvedla svoji novou celosvětovou reklamní kampaň, v níž se objevují postavy ze všeobecně oblíbeného příběhu Petra Pana. Kia vydává krátký snímek „Peter Returns“ (Petr se vrací), který je futuristickou variantou již klasického příběhu.
Krátký film je součástí vize „Bez hranic pro všechny“ automobilky Kia, v níž jsou možnosti mobility neomezené a kde si všichni mohou užívat bezpočtu výhod budoucích řešení v oblasti dopravy. Děj filmu naznačuje poutavé příležitosti budoucí mobility. Protagonisté snímku Peter Returns na cestě ke svému vítězství využívají výhod mnoha autonomních a vyspělých technologií koncepčního modelu Kia KED-12.
Z použitých technologií jmenujme
- chytré světlomety Smart Pixel
- systém autonomního parkování s obsluhou (Valet Parking)
- technologii fokusace zvuku
- inteligentního agenta
- a mnoho dalšího
V rámci své vize „Bez hranic pro všechny“ Kia plánuje, že do komerčního provozu uvede vozidla s autonomní technologií úrovně 4, přičemž testování autonomních vozidel v „chytrých městech“ by mělo začít v roce 2021.
Režie snímku Peter Returns se ujal oceňovaný francouzský filmař Phillipe Andre. Do filmu natáčeného během šesti dnů v Madridu se zapojilo celkem 200 herců a členů štábu, přičemž speciálně pro potřeby reklamy vzniklo přes 100 různých rekvizit a kostýmů. Náčrty fiktivních lokací Země Nezemě a jejich převod do počítačové podoby si vyžádal přibližně šest měsíců.
Chcete-li zhlédnout snímek Peter Returns a odhalit další informace o vyspělých technologiích představovaných ve zmiňovaném filmu, mrkněte se na video s kampaní.
Za vedení Kia tento počin okomentoval Yong Won Cho, výkonný viceprezident a vedoucí divize globálního marketingu a značky společnosti Kia Motors takto: „Kia je na cestě stát se v budoucnu jedním z předních masových poskytovatelů mobility. Prostřednictvím našeho originálního filmu jsme chtěli ukázat, že něco tak tradičního a oblíbeného miliony lidí po celém světě může být interpretováno novým způsobem a zasazeno do moderní doby. Podobně jako v případě lidí ze Země Nezemě ve snímku ‚Peter Returns‘ si možnost čerpat výhody technologického pokroku zaslouží každý, nejen malá skupina vyvolených.“
Zdroj foto: Kia
Článek Kia má reklamní kampaň s Peterem Panem byl publikován 17. května 2018 v 00.00 v rubrice Auta, Informace a Novinky. Autorem článku je Pavla Jelínková. Pro diskusi slouží komentáře (0).
Podobné články
- KIA a její koncepty 08.06.2019 00.00
- Kia Sephia 26.12.2007 20.04
- Kia Rio 12.09.2008 23.42
- Kia Sportage 25.06.2008 12.33
- Kia Sorento 23.04.2008 22.33
Top 10
- Volkswagen Golf 6 – lepší vrabec v hrsti...
- Koncept Think Blue od VW: Jezděte levněji!
- Zámek řadicí páky: Problém pro zloděje
- Nová Škoda KAROQ odhalena
- Vyhřívané autopotahy: příjemné, ale nebezpečné
- Jawa 350
- Auto blog - blog plný informací
- Kia Sorento uspěla v soutěžích Red Dot a iF Design Awards
- Levná autopůjčovna s dobrými podmínkami v Ostravě
- Jste příznivci moto? Pak jistě uvítáte tip na skvělý motocyklový obchod
Tagy
autopůjčovna VW autoservis Povinné ručení Škoda Renault Ford pneumatiky zimní pneu