Subaru Impreza STI

Tagy:  Subaru, Subaru Impreza WRX STI, Impreza

Sponzorované odkazy:

Subaru Impreza STI

Subaru Impreza STI

V celé své kráseV celé své kráse

Design

Na Impreze 2006 se liší uhlazenou karoserií, pozměněnou přední maskou. Další co přibilo bylo na zadním skle střešní spoiler, difuzor a klasický spoiler. Dalším novým prvkem jsou xenonové světlomety. Klasickou modrou barvu lze zaměnit za méně křiklavé stříbrné metalízy, perleťovou čerň a nebo čistou bílou pastelovou barvu, která je vhodná pro zákazníky, kteří mají v úmyslu přestavovat Subaru Imprezu na závody.

Interiér

Zde nedošlo k nějakým zásadním změnám. Ale poté si začneme všímat detailů a zjistíme, že podsvícení přístrojového štítu je rudé, přibyl nový tříramenný sporotvní volant, který je společně s řadící pákou a ruční brzdou obšitý rudou nití z perferované kůže. Sportovní sedáky s vyšitým logem STi objímají vaše tělo dokonale. Na zadních sedadlech schází dostatek místa pro hlavu a navíc minimalistické opěrky hlav.

okouzlujici interierokouzlujici interier

Na závěr jsem si ponechal motor:

Motor o objemu 2.5 litru má k dispozici 206kW při 5600ot/min. a nejvyšší točivý moment je 392Nm při 4000ot/min. Motor je klasický zážehový se čtyřmi válci, který dosahuje max. rychlosti 255km/h. Zrychlení z 0–100km/h zvládá za 5.4 sekundy. Motor nabízí oproti starším STI citelně větší síly při nízkých otáčkách. Další revoluční novinka co přibyla, je aktivní mezinápravový diferenciál DCCD, který hnací hřídel mění mezi přední a zadní nápravu. Specialita je manuální uzavření míry, což znamená omezení poměru momentů odesílaných náprav ve chvíli, kdy se kola z jedné nápravy otáčejí jinými otáčkami, než kola druhé nápravy. Řidič má na výběr mezi automatickou nebo manuální šestistupňovou převodovkou. Automatický režim umí přizpůsobit míru uzavření a další jiné parametry v reálném čase. Nakonec spotřeba ve městě činí hodnotu 15.3 l, mimo město 8.3l a kombinovaná spotřeba je 10.9 l/100km.

pohled ze zadu a spodapohled ze zadu a spoda

Článek Subaru Impreza STI byl publikován 7. listopadu 2007 v 21.30 v rubrice Auta. Autorem článku je SpitFireE. Pro diskusi slouží komentáře (0).

Prosím čekejte ...
Prosím čekejte ...

Podobné články

Prosím čekejte ...