Nová generace Insignia: ta nej novinka Opelu pro rok 2017
Sponzorované odkazy:
Insignia se Opelu skutečně povedla. Svědčí o tom stále vysoký zájem o tento model. A s příchodem nové generace modelu bude jistě ještě větší.
Na novinku roku 2017 se můžete u prodejců těšit již ke konci tohoto měsíce. A bude se skutečně nač těšit. Insignia dostala nižší hmotnost, lepší agilitu, promyšlené uspořádání komponentů, větší vnitřní prostor a k tomu motory i převodovky nejnovější generace s výraznou úsporou.
Tenhle elegantní liftback upoutá sportovní siluetou, výbornou aerodynamikou (koeficient CD v případě pětidveřového liftbacku činí jen 0,26), ale i hromadou inovací.
Již ve standardu v ní najdete
- protikolizní systém Forward Collision Alert s funkcí rozpoznávání chodců Pedestrian Recognition
- monitorování odstupu Following Distance Indication s funkcí automatického brzdění Automatic Emergency Braking
- asistenční systém pro udržování jízdního pruhu Lane Departure Warning
- Lane Keep Assist s automatickými korekcemi do řízení
- infotainment s dotykovým monitorem
- bezklíčový systém otvírání a startování Keyless Open & Start
- a bezpečnost chodců je jištěna aktivní kapotou motoru
Insignia druhé generace má zcela novou architekturu. Novinka je lehčí až o 175 kg, což jí dává extrémně přesné řízení zlepšující jízdní dynamiku. Mimoto spojení vysoce účinných motorů a nových převodovek, přispívá ke snížení spotřeby paliva díky minimalizaci třecích ztrát. Spotřeba paliva je o 3 až10 % nižší než oproti motorům předchozí generace.
Opel již apeloval, že u nově přicházejících modelů bude uvádět spotřebu paliva také podle nové metodiky WLTP. Měřicí jízdní cyklus WLTP bude závazný od letošního podzimu. A je ve srovnání s aktuální metodikou NEDC mnohem blíže podmínkám reálného provozu. Co to přináší zájemcům? Zákazníci mohou realisticky odhadnout skutečnou spotřebu jejich automobilů.
Opel Insignia s novou motorizací
Nové zážehové a vylepšené vznětové motory budou v novince k dispozici od zahájení prodeje – koncem února 2017.
Portfolio motorů čítá
- Zcela nový zážehový čtyřválec 1.5 Turbo pro model Grand Sport, je k dispozici ve dvou výkonových modifikacích – základní a silný. Základní má výkon 103 kW/140 k, když spotřeba paliva je podle NEDC – Grand Sport: Město 7,3 l/100 km, mimo město 4,7 l/100 km, kombinace 5,7 l/100 km. Emise CO2 činí 129 g/km. Motor má točivý moment až 250 Nm, který je k dispozici v širokém pásmu otáček 2000 min-1 až 4100 min-1.
- Silnější verze o výkonu 122 kW/165 k se spotřebou paliva podle NEDC – Grand Sport: Město 7,0 l/100 km, mimo město 4,9 l/100 km, kombinace 5,7 l/100 km. Emise CO2 jsou 130 g/km, a motor má v průměru o 3 procenta nižší spotřebu (podle metodiky WLTP. Nový hi-tech čtyřválec o objemu 1,5 litru se vyznačuje spontánní reakcí na pohyby pedálu plynu a mohutným točivým momentem v širokém pásmu otáček – což jsou dvě typické vlastnosti těchto motorů.
- Zážehový čtyřválec 2.0 Turbo dosahuje nejvyššího výkonu 191 kW/260 k a v rozpětí otáček od 3000 do 4000 min-1 poskytuje maximální točivý moment 400 Nm, když spotřeba paliva je podle NEDC Grand Sport: Město 11,5 l/100 km, mimo města 7,0 l/100 km, kombinace 8,6 l/100 km. Emise CO2 činí jen 197 g/km CO2. Tento motor bude k mání ve spřažení s novou 8-stupňovou automatickou převodovkou, která řadí obzvlášť citlivě, a s inteligentním systémem pohonu všech kol s funkcí torque vectoring. Což je unikátní prvek ve střední třídě. Tento high-tech systém pohonu všech kol využívá dvě elektronicky ovládané multilamelové spojky, montované namísto klasického diferenciálu zadní nápravy.
- Nabídku pohonů doplňuje čtyřválcový turbodiesel 1.6 CDTI o výkonu 81 kW/110 k se spotřebou paliva podle NEDC pro verzi Grand Sport: Město 4,6 l/100 km, mimo město 3,6 l/100 km, kombinace 4,0 l/100 km. Emise CO2 činí 105 g/km. Motor je ve spřažení s novou 6-stupňovou manuální převodovkou
- A také čtyřválcový turbodiesel 1.6 CDTI o výkonu 100 kW/136 k se spotřebou paliva podle NEDC pro verzi Grand Sport: Město 5,1 l/100 km, mimo město 3,9 l/100 km, kombinace 4,3 l/100 km. Emise CO2 jsou 114 g/km. Rovněž ve spřažení s novou 6-stupňovou manuální převodovkou, která je optimalizovaná z hlediska tření.
- Nejvýkonnějším vznětovým agregátem bude zdokonalený čtyřválcový turbodiesel 2.0 CDTI o výkonu 125 kW/170 k se spotřebou paliva podle metodiky NEDC – Grand Sport: Město 6,7 l/100 km, mimo město 4,3 l/100 km, kombinace 5,2 l/100 km a emisemi CO2 136 g/km.
Kompletní český ceník modelové řady Insignia nové generace bude k mání při zahájení prodeje koncem února. Kromě toho Opel v zájmu vyšší transparentnosti zveřejní v průběhu prvního pololetí roku 2017 hodnoty spotřeby své nové vlajkové lodi podle budoucí závazné metodiky WLTP na zákaznických stránkách Opel.cz.
Zdroj foto: Opel
Článek Nová generace Insignia: ta nej novinka Opelu pro rok 2017 byl publikován 22. února 2017 v 12.00 v rubrice Novinky, Auta, Značky aut a Informace. Autorem článku je Pavla Jelínková. Pro diskusi slouží komentáře (0).
Podobné články
- Opel Insignia – prostorný elegán 31.03.2009 08.42
- Opel Vectra 18.01.2008 23.00
- Opel Zafira 09.12.2007 22.01
- Opel Corsa 22.09.2007 12.13
- Opel Calibra 26.02.2008 20.57
Top 10
- Volkswagen Golf 6 – lepší vrabec v hrsti...
- Vyhřívané autopotahy: příjemné, ale nebezpečné
- Co je potřeba pro správné zapojení autorádia?
- Koncept Think Blue od VW: Jezděte levněji!
- Nová Škoda KAROQ odhalena
- Škoda 100
- Zámek řadicí páky: Problém pro zloděje
- Ofuky oken a homologace
- Kia Sorento uspěla v soutěžích Red Dot a iF Design Awards
- Jste příznivci moto? Pak jistě uvítáte tip na skvělý motocyklový obchod
Tagy
autopůjčovna VW autoservis Povinné ručení Škoda Renault Ford pneumatiky zimní pneu