Wartburg
Sponzorované odkazy:
Wartburg 353
Interiér
Nabízí autorádio Autosuper, se čtyřmy vlnovými rozsahy, vypínatelným osvětlením stupnice, ferovitou vnitřní demontovatelnou vnější teleskopickou anténu a jeden repodruktor, který je citlivý na příjem množství stanic. Nevýhodou je, že je umístěno v pravé části přístrojové desky před spolujezdcem.
Dále tu byly anatomická sedadla, která byly vhodně tvarovány, sedáky zabíraly stehna v celé délce, opěradla byly vysoko nad lopatkami. Textilíe byla příjemná, ale nebyla nejlepší, protože při několika ujetých Km jsou zřetelně trvale vytažené. Boční opšrky byly potaženy plastixkou kůží. Pří na sedání však trpěly švy, které praskaly.
Dále ty byly textilní koberce typu buklé, které zvyšovali pocit útulnosti interiéru. Málo se špinily, ale dobře se čistily, jelikož byly oba dva vyjímatelné. Přední koberce měly být opatřeny patentním knoflíkemm protože se často koberce srhnovali.
Kapsy na obou dvouch předních dveří jsou praktickým rožšířením odkládacích prostorů. Mají patentní knoflík, aby se často neutrhávaly jako to bylo u konkurenčních vozů VAZ nebo Fiat.
Design vozu
Zpracování dílenského celku je vcelku dobré, ale pořád je co zlepšovat. Nedostatečné přilepení plastických fólií, vytahující se okraje čalouněného stropu nad zadním oknem. Nepříjemné byly rušivé zvuky, které vycházely z různých míst karoserie, s přibývajícím počtem najetých kilometrů. Z hlediska údržby je trvalým nedostatkem, zcela nekrytý motorový prostor. Také kvalita chromovaných částí nebyla excelentní, bez dodatečné péče by nevydržely ani jednu sezónu.
Motor
Základem byl dvoudobý motor, který obsahoval o 75% méně pohyblivých částí, než motor ctyřdobý. Objem byl 992 ccm. Výkon motoru u Wartburga byl 50 koní při 4250ot./min. Točivý moment byl 98Nm při 3000ot./min. Spojka byla suchá jednokotoučová. Měla čtyři převodové stupně. Maximální rychlsot vozu byla 133km/h. Kombinovaná spotřeba se pohyboval v rozmezí 7.7–8.1 l/100km. Spotřeba ve městě se odvíjela rychlostí vozu. Při třetím stupni při rychlosti 40–50km/h byla spotřeba 8.3l/100km. Na čtvrtém stupni se snížila spotřeba na 7.8l/100km. Při zrychlevování na plný plyn byla spotřeba až 19.8l/100km. Při konstatních rychlosti 80km/h byla spotřeba 6l/100km.
A video tohoto vozu
Článek Wartburg byl publikován 26. října 2007 v 20.03 v rubrice Auta. Autorem článku je SpitFireE. Pro diskusi slouží komentáře (0).
Top 10
- Výměna autobaterie: Pozor na kabely
- Koncept Think Blue od VW: Jezděte levněji!
- Dření kol, ET a řešení problému
- Volkswagen Golf 6 – lepší vrabec v hrsti...
- Zámek řadicí páky: Problém pro zloděje
- Tatra 815
- Škoda Fabia S2000: Nejlepší vůz své kategorie na světě
- Moje recenze na Dovez to dál, služba na dovoz aut ze zahraničí
- Ofuky oken a homologace
- SKV Germany: Kvalitní díly za lidovou cenu
Tagy
autopůjčovna VW autoservis Povinné ručení Škoda Renault Ford pneumatiky zimní pneu