Nissan GT-R MY17 je sporty elegán

Tagy:  Nissan, GT-R MY17, sporty, elegán, model, interiér, exteriér, motorizace

Sponzorované odkazy:

Nissan GT-R MY17 je sporty elegán

Nissan se pyšní nově upraveným GT-R MY17. Nový model má trendy změny jak interiéru, tak v i exteriéru, docela zásadní vylepšení jízdního výkonu a nové funkce.

Tento facelift pojímá všechny změny, jímž model od svého uvedení v roce 2007 prošel.

Navenek

Exteriér modelu GT- R má přepracovanou přední část, a hodně viditelnou změnou je nová mřížka chladiče s motivem V v trendy matné chromové úpravě s novým vzorem. Mřížka získala na velikosti, tudíž její efekt chlazení motoru je vyšší. Od mřížky se lne v hladké linii nová zesílená kapota, jistící tak větší stabilitu při jízdě (obzvláště ve vysokých rychlostech). Hrana předního spoileru i přední nárazníky s lištami pod světlomety jsou rovněž nové a díky nim získal GT-R závodní vzevření.

Profil vozu má svůj typický aerodynamický tvar tolik příznačný pro model GT-R, přičemž boční prahy byly rozšířeny, a tím je doladěno ještě lepší obtékání vzduchu. Na zádi nacházíme světla tvarována do čtyř kruhů, což je charakteristický design modelu GT-R, ale již při druhém pohledu musíme konstatovat, že jsou i zde patrné úpravy karosérie zlepšující obtékání vzduchu. Vůz působí díky těmto změnám sportovněji i dravěji.

Zevnitř

Interiér je luxusní. A krásně tak ladí s sportovním vzevřením vozu navenek. Palubní deska i ovládací panel jsou nové, vyvedeny v kvalitní kůží s ozdobným prošíváním. Vše je zde uspořádáno a vyladěno zcela potřebám řidiče. Rozložení středové konzoly je zoptimalizováno a zjednodušeno.

GT-R má integrovanou navigaci a ovládání audia, zvětšený, 8 palcový dotykový displej zobrazuje velké ikony a společně s novým ovládáním displeje na středové konzole z uhlíkových vláken zajišťuje snadnou obsluhu. Na novém volantu je přidáno řazení pádly, které umožňuje řidiči řadit i během zatáčení, aniž by musel sundat ruce z volantu. Pádla i ovladače ventilace jsou na omak příjemnější a při sepnutí či změně polohy vydávají hezčí zvuk.

Pohonná jednotka

Pod kapotou bublá motor V6 o objemu 3,8 litru s 24 ventily a dvěma turbodmychadly, o výkonu 565 k (EUR 570 k) při 6800 otáčkách za minutu a točivém momentu 467 lb×ft. Díky zvýšenému výstupnímu výkonu, který je výsledkem individuálního řízení časování zapalování válců a dodatečného zesílení pomocí turbodmychadel, disponuje nový vůz GT-R jedinečnými akceleračními parametry ve středním a vysokém rozsahu otáček (3200 min-1 a více). Motor je spřažen s šestistupňovou dvouspojkovou převodovkou, která jistí plynulé řazení a menší hluk. Vyladěn je motor i po zvukové stránce a zní lépe než kdy předtím.

Kapotáž a barvy

Pevnější karosérie a nové zavěšení poskytují lepší stabilitu a celkově vyšší rychlost zatáčení. Dokonalou přilnavost zajišťují 20 palcové pneumatiky, které jsou obuty na nových kovaných hliníkových kolech „Y-spoke“. Interiér i exteriér vozu GT-R 2017 je vyveden ve svěžích barvách. Do spektra barevných provedení exteriéru byl přidána metalíza Blaze. U interiéru verze Premium, zdobeného poloanilinovou kůží, si zákazníci mohou vybrat ze čtyř variant: provedení černá/Rakuda, verze černá Samuraj, variantu černá/jantarová červená, nebo černá/slonovina.

Model GT-R 2017 bude k dispozici v létě letošního roku, když předobjednávky Nissanu GT-R M17 začnou v Evropě od dubna a první dodávky jsou plánované v létě. Cena pro Česko ještě není známa, ale mezi levné tento šik sporty vůz patřit nebude.

Zdroj foto: Nissan

Článek Nissan GT-R MY17 je sporty elegán byl publikován 21. dubna 2016 v 00.00 v rubrice Novinky, Auta a Informace. Autorem článku je Pavla Jelínková. Pro diskusi slouží komentáře (0).

Prosím čekejte ...
Prosím čekejte ...

Podobné články

Prosím čekejte ...