Největší test letních pneumatik magazínu Auto Zeitung = nadvláda pneumatiky ContiSportContact 5

Test letních pneumatik s označením 225/45 R 17 se jasně nesl v duchu nadvlády výrobku značky Continental a naopak, výrazně ztrácely levné pneumatiky asijských výrobců. Jak si pneumatiky 14 různých značek vedly v testu magazínu Auto Zeitung, to se dozvíte na následujících řádcích…
Velkého testu letních pneumatik odborného magazínu Auto Zeitung byly podrobeny výrobky těchto značek (řazení dle konečného výsledku v testu):
- Continental
- Goodyear
- Dunlop
- Pirelli
- Falken
- Nokian
- Bridgestone
- Michelin
- Hankook
- Toyo
- Yokohama
- GT Radial
- Linglong
- Westlake
V testu se příliš nedařilo levným výrobkům asijských výrobců, velmi dobře si přitom (dle očekávání) vedly pneumatiky prémiové řady (testovány byly pneumatiky v cenové hladině 210 – 430 euro), přičemž vůbec nejvyššího skóre (278 bodů z maximálních 300 možných) dosáhly pneumatiky ContiSportContact 5. Extrémní rozdíly mezi jednotlivými pneumatikami byly znát především v testu brzdné dráhy a stability na mokré vozovce, kde dominovala právě pneumatika značky Continental, a jak již bylo naznačeno výše, nedařilo se levným pneumatikám asijských výrobců, u kterých testeři magazínu Auto Zeitung doporučili potenciálním kupcům, aby byli „obezřetní“.
Nízká cena je draze vykoupena
Je to logické, nízká prodejní cena dává menší prostor pro kvalitní vývoj nové pneumatiky (např. Continental uvádí, že vývoj nové kvalitní pneumatiky trvá až 4 roky) i její testování (Continental uvádí, že před tím, než je pneumatika uvedena do prodeje, musí úspěšně projít testováním o rozsahu 500 000 kilometrů), jsou to pak koncoví zákazníky, kteří „plní roli testerů“.
Navíc, jak ukazují jiné testy, levné pneumatiky mají nižší životnost (tj. kratší nájezd), než prémiové pneumatiky což částečně stírá rozdíl v ceně. I pokud jste vysoce cenově senzitivním zákazníkem, zvažte koupi nových pneumatik střední modelové řady či ojetých „prémiových“ pneumatik před novými velmi levnými pneumatikami výrobců, o nichž jste do dnešního dne neslyšeli.
Zdroje:
http://www.continental-pneumatiky.cz/…-autozeitung
http://www.continental-pneumatiky.cz/…i/pneumatiky?…
http://www.autozeitung.de/…-225-45-r-17
Článek Největší test letních pneumatik magazínu Auto Zeitung = nadvláda pneumatiky ContiSportContact 5 byl publikován 18. března 2016 v 01.00 v rubrice Pneumatiky. Autorem článku je Inzerce. Pro diskusi slouží komentáře (0).
Podobné články
- Letní pneu 09.03.2008 12.00
- Nejlevnější pneu 13.01.2008 12.00
- Už plánujete přezutí na letní pneu? 24.03.2017 12.00
- Letní pneumatiky – kdy na ně přezout? 24.03.2009 18.00
- Přezujte na zimní pneu včas! 15.10.2009 11.00
Top 10
- MAN F2000
- Výměna autobaterie: Pozor na kabely
- Jawa 21
- Lamborghini Aventador LP 750-4 Superveloce: Nejemotivnější vůz značky
- Škoda Fabia S2000: Nejlepší vůz své kategorie na světě
- Škoda Fabia RS
- Barum Polaris 2
- Peugeot 406
- Mercedes-Benz ML 280 CDi
- Ofuky oken a homologace
Tagy
autopůjčovna VW autoservis Povinné ručení Škoda Renault Ford pneumatiky zimní pneu