Polepy vozidel – jedna z nejefektivnějších forem reklamy
Potřebujete účinně propagovat svoji společnost, produkt nebo slevovou akci? Oslovit velký počet potenciálních zákazníků? Udělejte to chytře. Mnohé zahraniční výzkumy prokázaly, že mezi neefektivnější formy propagace patří reklamní polepy vozidel, tzv. car wrapping. Zejména pro jednoduchost realizace, velmi nízké náklady a přesto precizní výsledek. Při použití car wrappingu nemůžete nic ztratit, ale naopak hodně získat.
Jezdící billboard
Reklama s využitím dopravních prostředků není ničím objevným. Již delší dobu firmy používají pro svou prezentaci např. prostředky hromadné dopravy. Získávají tím vlastně jezdící billboard, který má potenciál oslovit obrovské množství zákazníků. V případě, že se využívá metody klasického lakování, které je finančně nákladné, si však takovou formu propagace mohou dovolit jen větší firmy. Oproti tomu s car wrappingem je tomu jinak.
Elegantní 3D fólie
Při car wrappingu nedochází k fyzické změně barvy laku vozidla, ale pouze k jeho přelepení velkou fólií. Tato umožňuje vytvoření originálních a graficky velmi poutavých motivů, kterými snadno oslovíte cílovou skupinu. Životnost fólie se pohybuje asi kolem 6 let, poté ji lze vyměnit za jinou nebo zcela odstranit. Po odstranění fólie je původní lak auta nedotčen. 3D fólie tedy nejen, že vytvoří jedinečnou jezdící reklamu, ale navíc také ochrání lak vašeho vozidla. To vše za velmi nízkou cenu!
Polepy vozidel stokrát jinak
Metodu car-wrapping lze využít v široké škále různých případů. Přímo se nabízí propagace vaší firmy nebo nového produktu uváděného na trh. Reflexní fólie však mohou posloužit např. také při budování jednotného vizuálního stylu vaší firmy – polepte si svůj vozový park originálním grafickým motivem a vaši zákazníci si vás rychleji zapamatují. Své uplatnění fólie najdou i v případě tuningu vozidel.
Na světě existují prestižní a vysoce účinné formy reklamy, které si může dovolit každý. Car wrapping patří mezi ně. Přesvědčte se.
Článek Polepy vozidel – jedna z nejefektivnějších forem reklamy byl publikován 13. září 2013 v 17.45 v rubrice PR články. Autorem článku je redakce. Pro diskusi slouží komentáře (0).
Top 10
- Koncept Think Blue od VW: Jezděte levněji!
- Zámek řadicí páky: Problém pro zloděje
- Jawa 350
- Renault Espace - facellift velkého MPV
- Moje recenze na Dovez to dál, služba na dovoz aut ze zahraničí
- Honda NSR 125
- SKV Germany: Kvalitní díly za lidovou cenu
- Nissan Micra
- Kia Sorento uspěla v soutěžích Red Dot a iF Design Awards
- Ofuky oken a homologace
Tagy
autopůjčovna VW autoservis Povinné ručení Škoda Renault Ford pneumatiky zimní pneu