Mercedes-Benz C kombi - facelift vozu s hvězdou ve znaku

Tagy:  kombi, c, c63, amg, mercedes

Sponzorované odkazy:

Mercedes-Benz C kombi - facelift vozu s hvězdou ve znaku

Mercedes-Benz nedávno uvedl na evropský trh facelift vozů třídy C. Tato třída obsahuje karosářské varianty sedan, coupé a také kombi na které se zaměříme. Díky nově navrženým částem karoserie, jako jsou nárazníky, světlomety a maska chladiče, má výrazná přední část nyní mnohem dominantnější vzhled, který podtrhují široké lišty mřížky chladiče. Přední světlomety jsou doplněny světly pro denní svícení v podobě světelného pásu diod LED s chromovým lemováním. Zadní části vozu dominují opticky níže položená sdružené světla s LED diodami. Sportovní charakter vozu s výkonným motorem C63 dodá paket AMG.

Mercede-Benz C kombi, zdroj: mercedes-benz.czMercede-Benz C kombi, zdroj: mercedes-benz.cz

Rozměry vozu jsou 4606 mm délky, 1770 mm šířky, 1459 mm výšky. 2760 mm je hodnota rozvoru. Objem zavazadlového prostoru činí základních 485 litrů. Při složení zadních sedadel objem naroste na konečných 1500 litrů.

Mercede-Benz C kombi, zdroj: mercedes-benz.czMercede-Benz C kombi, zdroj: mercedes-benz.cz

„Céčko“ již za 817 200 Kč

Za tuto cenu dostaneme základní výbavu obsahující vznětový motor 180 CDI BE (BlueEfficiency), která například obsahuje čelní, boční, okenní a kolenní airbagy, ABS, ESP, ASR, dvouzónovou klimatizaci, elektronické ovládání oken s ochranou proti přivření, multifunkční volant, palubní počítač, klimatizovanou přední schránku, dešťový senzor, středovou loketní opěrku, šestnáctipalcové ALU disky, dálkové centrální zamykání, indikaci opotřebovaného brzdového obložení, indikace poklesu tlaku v pneu, světelný senzor a mnoho dalšího.

Mercede-Benz C kombi – interiér, zdroj: mercedes-benz.czMercede-Benz C kombi – interiér, zdroj: mercedes-benz.cz

Paleta motorů

Výběr zážehových i vznětových motorizací je opravdu široký. Základem je již zmiňovaná vznětová osmnáctistovka. Všechny motory obsahují čtyři válce. Výjimkou jsou motory C350 CDI, C300, C350 (V6) a vrcholový C63 AMG (V8). Točivý moment je distribuován standardně na zadní kola, možností je i pohon všech kol 4MATIC. Ideální přenos točivého momentu je realizován přes šestistupňovou manuální převodovku, pětistupňovou automatickou nebo sedmistupňovou, také automatickou, 7G-Tronic Plus.

Mercede-Benz C kombi – palubní deska, zdroj: mercedes-benz.czMercede-Benz C kombi – palubní deska, zdroj: mercedes-benz.cz

Motory jsou nově vybaveny technologií BlueEfficiency (BE), která pomáhá snižovat emise motorů při zlepšení výkonu. K tomuto efektu dopomáhají systém ECO Start-Stop, vylepšená aerodynamika, pneu s optimalizovaným valivým odporem, informace pro úsporný provoz nebo optimalizované převodové stupně.

Untitled Document
Motory
C180 BE
C200 BE
C250 BE
C300
C350 BE
C63 AMG
Zdvihový objem [cm3]
1796
1796
1796
2996
3498
6208
Převodovka
6M (5A)
6M (5A)
5A
6M (7A)
7A
7A
Výkon [kW/min-1]
115 / 5000
135 / 5250
150 / 5500
170 / 6000
225 / 6500
336 / 6800
Točivý moment [Nm/min-1]
250 / 1600–4200
270 / 1800–4600
310 / 2000–4300
300 / 2500–5000
370 / 3500–5250
600 / 5000
Zrychlení 0–100 km/h [s]
9,2 (9,2)
8,4 (8,4)
7,5
7,5 (7,5)
6,1
4,6
Max. rychlost [km/h]
218 (213)
228 (225)
233
242 (240)
250
250
Kombinovaná spotřeba [l/100 km]
7,9 (8,0)
7,8 (8,0)
8,0
9,8 (9,8)
7,3
13,7

 

Untitled Document
Motory
C180 CDI BE
C200 CDI BE
C220 CDI BE
C250 CDI BE
C250 CDI 4MATIC BE
C350 CDI BE (4MATIC)
Zdvihový objem [cm3]
2143
2143
2143
2143
2143
2987
Převodovka
6M (7A)
6M (7A)
6M (5A)
6M (7A)
7A
7A
Výkon [kW/min-1]
88 / 2800–4600
100 / 2800–4600
125 / 3000–4200
150 / 4200
170 / 3800
Točivý moment [Nm/min-1]
300 / 1400–2800
360 / 1600–2600
400 / 1400–2800
500 / 1600–1800
540 / 1600–2400
Zrychlení 0–100 km/h [s]
10,8 (11,1)
9,6 (9,5)
8,5 (7,8)
7,3 (7,4)
7,4
6,5 (6,5)
Max. rychlost [km/h]
201 (200)
209 (207)
219 (219)
238 (237)
235
244 (242
Kombinovaná spotřeba [l/100 km]
5,4 (5,5)
5,4 (5,5)
5,1 (6,0)
5,4 (5,3)
7,3
7,0 (7,4)

 

Článek Mercedes-Benz C kombi - facelift vozu s hvězdou ve znaku byl publikován 11. června 2011 v 14.45 v rubrice Auta. Autorem článku je Pavel Mach. Pro diskusi slouží komentáře (0).

Prosím čekejte ...
Prosím čekejte ...

Podobné články

Prosím čekejte ...